Goat Story je v predprazničnih dneh ponovno vstopil na platformo za množično financiranje Kickstarter, tokrat z OTTOm, sodobnim lončkom za kuhanje turške kave.
Kot pravijo, je zgodba tokrat precej manj tehnološka, a zato toliko bolj čustvena. »Približno 70 odstotkov odraslih Slovencev si vsako jutro skuha turško kavo. Veliko jih uporabi srebrno kovinsko posodico z zožanim vratom in plastičnim ročajem, takšno, ki so jo uporabljale že naše babice,« pravijo pri Goat Story, kjer so osredotočeni na inoviranje na področju kave in s svojimi projekti širijo slovensko oblikovanje in inženiring po celem svetu.
SPOZNAJTE OTTA
Pred kratkim so tako predstavili posodobljeno podobo klasične džezve: OTTO. Svoje ime je dobil, ker so se njegovi snovalci želeli pokloniti tradiciji kave, ki je imela v Otomanskem imperiju močan kulinarični, družbeni in kulturni pomen. Na voljo je v eni velikosti, ki omogoča pripravo od dveh do petih skodelic kave, in v treh barvah: črni, nežno sivi in opečnati, ki navdih jemlje v tradicionalni bakreni barvi starih 'džezev'. Uporabljate ga lahko na vseh vrstah štedilnikov, tudi na indukcijskih.
Za sledilce mladega ljubljanskega podjetja je OTTO precejšnje presenečenje, saj je priprava turške kave v svetu specialty kave zapostavljena in podcenjena. A prav v kavi, ki jo Slovenci najbolje poznamo, so videli priložnost, pravi Anže Miklavec, direktor podjetja: »Čeprav delamo v svetu specialty kave, kjer kraljujeta filter kava in espresso, ne moremo zanemariti dejstva, da je turška kava v Sloveniji in na Balkanu še vedno najbolj priljubljena. Zato smo želeli bogato zgodovino turške kave predstaviti tudi preostalemu svetu.«
TRADICIJA IN SODOBNO OBLIKOVANJE
OTTO se zgleduje po tradicionalni obliki posod za pripravo turške kave, ki se je razvila že pred več stoletji. Obenem pa je piko na i dodal še oblikovalski jezik, ki mu sledijo v podjetju Goat Story, je razložil Luka Pirnat, vodja oblikovanja. »Osnovna oblika posod za pripravo turške kave ima svoj namen. Širše dno in ozek vrat zagotavljata, da voda med segrevanjem počasi vrtinči zmleto kavo, ozek vrat pa nam tudi jasno pove, kdaj je treba kavo odstaviti z ognja. Pomembno je namreč, da voda med pripravo ne zavre. Pri končni obliki se je oblikovalec Simon Bregar naslonil še na naše pretekle izdelke, zato silhueta sledi steklenemu vrču naše naprave za pripravo filter kave GINA. Tradicionalno smo tako združili s sodobnim in nastala je posoda za pripravo turške kave, ki združuje zelo tradicionalen – in na nek način emocionalen – način priprave kave, s sodobnim oblikovanjem,« pravi.
PRI PROMOCIJI JIM POMAGA TUDI AMERIŠKI VPLIVNEŽ
Izdelek trenutno živi na portalu Kickstarter, kjer je projekt zbral že preko 77.000 evrov vrednosti prednaročil, aktiven pa bo do 27. januarja. »Glede na to, da je izdelek cenejši, finančno ne pričakujemo višjega uspeha kot z našimi prejšnjimi izdelki, ki smo jih predstavili na Kickstarterju, količinsko pa imamo že zdaj zelo uspešne rezultate. Turška kava je trenutno v Severni Ameriki v porastu. Vedno več kavarn na tistem koncu sveta ponuja turško kavo. Kavna kultura po vsem svetu se hitro dviguje, in ljudje želijo to poskusiti, zato smo ponosni, da smo del tega. Tudi v kampanji je razvidno, da je zaenkrat 80 odstotkov vseh podpornikov ravno iz Amerike,« je za MM povedala Stella Korošec, soustanoviteljica in vodja marketinga v Goat Story.
Da bi podprli kampanjo na Kickstarterju so se med drugim sodelovali z ameriškim vplivnežem na področju kave Danom McLaughlinom, ki ga na družbenih omrežjih najdete pod vzdevkom Softpourn. »Sam pravi, da je bilo to najbolj uspešno sodelovanje s katero koli blagovno znamko iz sveta kave. Skupno so njegovi video posnetki z džezvo OTTO dosegli čez milijon ogledov,« še doda Stella Korošec.
VIR: MM