Netflixov globalni predsednik za oglaševanje Jeremi Gorman zapušča podjetje le nekaj več kot leto dni po tem, ko je zapustil Snapchat in odšel k pretočnemu velikanu.

Netflixov globalni predsednik za oglaševanje Jeremi Gorman zapušča podjetje le nekaj več kot leto dni po tem, ko je zapustil Snapchat in odšel k pretočnemu velikanu.


Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Čeprav se na prvi pogled morda zdi, da ima njegov odhod negativen predznak zaradi tako kratkega obdobja sodelovanja, pa v ozadju zgodbe menda ni nič dramatičnega. Gorman je v odstopni izjavi za javnost namreč zapisal: »Moja strast je pomoč pri širjenju poslovanja podjetij, torej od začetnih in zgodnjih faz do večjega uspeha in končnega cilja – in priznam, pri Netflixu sem se najbolj zabaval do zdaj. Zgradili smo izjemno globalno ekipo in postavili temelje za ustvarjanje večnega oglaševalskega posla.«

Gormana bo zamenjala Amy Reinhard, ki je bila prej podpredsednica Netflixovih studijskih operacij. »Vsi vemo, kako dobre so Netflixove zgodbe, blagovne znamke si želijo biti del njih, zato zagotavljam, da bo Reinhardova vodila posel naprej zelo dobro. Ko sva zadnje leto skupaj delala v vodstveni ekipi, sem izkusil njeno strokovnost in operativno odličnost, ki bosta blagovnim znamkam pomagali izkoristiti potencial Netflixa na nove načine,« je dodal.

NETFLIX Z OGLASI ŽANJE USPEHE

Novembra bo eno leto, odkar Netflix ponuja svojim naročnikom cenejšo različico pretočnih vsebin s funkcijo, podprto z oglasi, pri izgradnji trženja oglasnega prostora in oglaševalski tehnologiji pa sodeluje z Microsoftom. Vodstvo je ob menjavi globalnega predsednika za oglaševanje dodalo, da pričakujejo, da jim bo oglaševanje že kmalu prineslo vsaj 10 odstotkov celotnih prihodkov.

VIR: MM