Globalna digitalna kampanja I FEEL SLOVENIA. MY WAY., ki jo STO izvaja od julija, bo na 20 trgih potekala do konca maja 2023.
Globalna digitalna kampanja I FEEL SLOVENIA. MY WAY., ki jo STO izvaja od julija, bo na 20 trgih potekala do konca maja 2023. STO z globalno digitalno kampanjo slovenskemu turističnemu gospodarstvu zagotavlja podporo pri trženju in promociji, krepi prepoznavnost in ugled Slovenije kot butične, varne in zelene destinacije za edinstvena doživetja ter prispeva k strateškim ciljem desezonalizacije in razpršitve turističnih tokov. Kampanja beleži odlične rezultate in je bila s strani strokovne javnosti prepoznana kot primer dobre prakse in nagrajena kot najbolj uspešna digitalna kampanja z globalnim dosegom. S kampanjo STO izpostavlja pet krovnih turističnih produktov: aktivnosti v naravi, zdravje in dobro počutje, zgodovinska mesta in kultura, gastronomija in industrija srečanj.
Globalna digitalna kampanja letos in v letu 2023 s številnimi novostmi
V okviru globalne digitalne kampanje STO sledi najnovejšim trendom na področju digitalizacije oglaševanja in digitalne komunikacije z uvedbo novih oglaševalskih formatov in inovativnih partnerstev med najpomembnejšimi mediji in platformami. V letošnjem in prihodnjem letu bo kampanja tako vključila oglaševanje na platformah TikTok in Spotify. Oglaševanje v okviru kampanje poteka tudi na najnovejših Googlovih omrežjih in orodjih kot sta Google Performance Max in Discovery ter Masthead na YouTubu. Kampanja je v letošnjem letu vključila tudi nov način vsebinsko promocijskega sodelovanja Twitter Amplify s Twitterjem ter organizatorjem Dirke po Franciji A.S.O. ter s vplivnim medijem Condé Nast Traveller.
Mag. Maja Pak, direktorica STO o uspešnosti in uglednih mednarodnih priznanjih kampanji v letošnjem letu: »Globalna digitalna kampanja I FEEL SLOVENIA. MY WAY., ki jo STO izvaja s ciljem uspešnega nagovarjanja ciljnih skupin za obisk Slovenije, beleži odlične rezultate: od junija do konca oktobra letos je zabeležila več kot 356,79 milijonov prikazov, več kot 2,65 milijonov klikov na oglase ter več kot 26 milijonov ogledov promocijskih videov. Ponosni smo na priznanja, ki jih je kampanja prejela v letošnjem letu, med drugim prvo mesto za najbolj uspešno digitalno kampanjo z globalnim dosegom med kar 192 kandidati za ugledne nagrade SoMo Advertising. Posebno mednarodno pozornost je vzpodbudila izpostavitev kampanje kot primera dobre prakse s strani Twitterja. Kampanjo odlikuje odlična kreativa, ki odraža vrednote znamke I feel Slovenia in vizijo trajnostne Slovenije ter uspešno povezovanje z najuspešnejšimi športniki - ambasadorji slovenskega turizma kot sta Tadej Pogačar in Primož Roglič. Rezultati in prestižna priznanja kampanji na globalni ravni so dodatna potrditev o uspešnosti in inovativnosti digitalnih tržno-komunikacijskih orodij STO.«
Objave o Sloveniji na profilu Condé Nast Traveller v okviru kampanje Sustainable destinations for 2022
V Twitter Amplify partnerstvu z medijem Condé Nast Traveller, ki je bil realiziran v mesecu avgustu in septembru, sta bili v okviru kampanje kot ključni strateški usmeritvi slovenskega turizma izpostavljeni trajnost in odgovornost.
V letu 2022 je Condé Nast Traveller Slovenijo uvrstil na seznam najbolj trajnostnih destinacij (Sustainable destinations for 2022) po izboru urednikov in stroke. V okviru oglaševalskih aktivnosti globalne digitalne kampanje se je STO navezala na to odmevno objavo in izpostavila Slovenijo kot izjemno trajnostno destinacijo za aktivnosti v naravi, gastronomske užitke, skrb za zdravje in dobro počutje, oglede mest in za kulturna doživetja. Pripravljeni so bili različni videi na temo štirih produktov slovenskega turizma, ki so se na Twitterju predvajali v času kampanje Condé Nast Traveller Sustainanable destinations for 2022. Odzivi na kampanjo so odlični: več kot 12 milijonov ogledov videov na trgih Nemčije, Švice, Avstrije, Italije, Madžarske, Češke, Poljske, Slovaške, Belgije, Nizozemske, Luxemburga, Francije, Španije, Hrvaške, Srbije, Združenega kraljestva, Združenih držav Amerike in Kanade. S kampanjo je STO na omenjenih 18 trgih dosegla ključno ciljno skupino slovenskega turizma, ki jim je trajnost in odgovornost pomemben dejavnik pri odločanju za naslednjo popotniško ali počitniško destinacijo.
Izpostavitev kampanje STO kot primer uspešne zgodbe na Twitter uradni spletni strani z obrazložitvijo vodje projekta Gabrijele Fužir Bauer (STO)
V okviru posebnih oglaševalskih paketov v sodelovanju s Twitterjem in glavnim organizatorjem Dirke po Franciji A.S.O je bila Slovenija v letu 2022 izpostavljena kot izjemna destinacija za aktivnosti v naravi in kolesarjenje s tremi različnimi videi, ki so se predvajali na Twitter (t.i. pre-roll) profilu Tour de France. S to kampanjo je bila STO aktivna v času Dirke po Franciji, od 1. do 24. julija, pri čemer je bilo doseženih več kot 12 milijonov ogledov promocijskih videov na trgih Nemčije, Švice, Avstrije, Italije, Madžarske, Češke, Poljske, Slovaške, Belgije, Nizozemske, Luxemburga, Francije, Španije, Hrvaške, Srbije, Združenega kraljestva, Združenih držav Amerike in Kanade.
Objava na profilu Tour de France s pre-roll promocijskim videom STO
Nekaj dni pred koncem Dirke po Franciji, na dan 20. julija, je bila STO prisotna tudi s celodnevno premium YouTube Masthead izpostavitvijo oglasnega videa na domači strani YouTube za promocijo Slovenije kot destinacije za aktivnosti v naravi na trgih Nemčije, Avstrije, Italije, Madžarske, Češke, Belgije in Nizozemske. S to kampanjo je bilo doseženih več kot 5 milijonov ogledov.
Video za promocijo produkta aktivnosti v naravi in kolesarjenje z ambasadorjem Tadejem Pogačarjem
Tudi v letu 2023 globalna digitalna kampanja v sodelovanju z največjimi spletnimi platformami in športnimi ambasadorji Slovenije
Kot že vrsto let bo kampanja tudi v letu 2023 ohranjala komunikacijsko prepoznavnost in obiskovalce Slovenije nagovarjala s kreativnim konceptom I FEEL SLOVENIA. MY WAY., ki se v kampanji od letošnjega leta uporablja grafično dopolnjen z dodatno tipografijo. Kampanja bo izpostavila trajnostni in zeleni turizem ter butična doživetja po meri posameznika s pomočjo vrhunskih kreativ oglasov na družbenih omrežjih in na Google platformah.
Kampanja bo v letu 2023 potekala na 20 trgih: v Nemčiji, Švici, Italiji, Avstriji, na Madžarskem, Češkem, Slovaškem, Poljskem, v Veliki Britaniji, Franciji, Španiji, Belgiji, na Nizozemskem, Danskem, Finskem, Švedskem, na Hrvaškem, v Srbiji ter na trgih ZDA in Kanade.
Produktu aktivnosti v naravi in športnemu turizmu bo STO v letu 2023 namenila dodatno pozornost tudi z izvajanjem globalne digitalne kampanje. Kampanja bo tudi v za prihodnjem letu vključevala posebne oglaševalske pakete v sodelovanju z Googlom, Twitterjem in drugimi velikimi spletnimi platformami ter športnimi ambasadorji Slovenije. Na ta način bo Slovenija izpostavljena kot izjemna destinacija za aktivnosti v naravi, še posebej pa kot odlična kolesarska destinacija, med drugim na platformi Spotify, kjer bo potekala promocija Slovenije skupaj z ambasadorji slovenskega kolesarstva. Nadaljevanje kampanje bo tudi v olimpijskem letu 2024, ko bo STO v okviru globalne digitalne kampanje skupaj s slovenskimi športniki izpostavila Slovenijo kot domovino vrste odličnih olimpijcev.
Večkrat nagrajena globalna digitalna kampanja slovenskega turizma
Globalna digitalna kampanja je prejela dve pomembni priznanji. Globalna digitalna kampanja Twitter Amplify Tour de France je STO je v kategoriji SoMo Global nagrade SoMo Advertising zasedla prvo mesto.
Podelitev nagrad SoMo Advertising z zlato nagrado v kategoriji SoMo Global za STO
Še večje priznanje za uspešno delo na področju digitalnega oglaševanja pa je predstavitev kampanje kot zgodbe o uspehu na Twitterjevi uradni spletni strani. S tem je STO sam gigant Twitter postavil za vzor oglaševalcem po celem svetu.
Twitter Amplify Tour de France kampanja predstavljena na uradni spletni strani Twitter kot vzor globalni strokovni javnosti
Naslovna fotografija: Video za promocijo produkta aktivnosti v naravi z v globalni digitalni kampanji na novo uporabljeno dodatno tipografijo MY WAY