Ambiciozni načrti znamke CUPRA, da razširi svojo mednarodno prisotnost in postane globalna znamka, dobivajo nov zagon z začetkom poslovanja v Avstraliji, kar dokazuje, da duh nekonvencionalne znamke izzivalcev ne pozna oddaljenosti.


  • Avstralija je strateško globalni trg za širitev znamke v azijsko-pacifiški regiji in širše
  • CUPRA želi postati ena od vodilnih znamk električnih in športnih zmogljivih vozil v Avstraliji
  • Cilj znamke je dolgoročno doseči več kot 5-odstotni tržni delež v segmentu električnih vozil
  • Nekonvencionalna znamka izzivalcev bo na trg poslala tri vozila: CUPRA Leona, CUPRA Ateco in CUPRA Formentorja, vključno z različicami priključnih hibridov
  • CUPRA je v Sydneyju uradno odprla svoj prvi avstralski salon CUPRA City Garage; do leta 2023 načrtuje 15 prodajnih mest po vsej državi
 

Ambiciozni načrti znamke CUPRA, da razširi svojo mednarodno prisotnost in postane globalna znamka, dobivajo nov zagon z začetkom poslovanja v Avstraliji, kar dokazuje, da duh nekonvencionalne znamke izzivalcev ne pozna oddaljenosti.


CUPRA je danes odprla svoj prvi salon City Garage v Avstraliji, ki se nahaja v središču osrednjega poslovnega okrožja Sydneyja. Salon City Garage bo v prihodnjih dneh odprt za javnost, zato je CUPRA ob tem mejniku organizirala dogodek, ki so se ga udeležili mediji, razne institucije in trgovci.

»Naša želja, da bi znamko CUPRA ponesli v svet, nikoli ne bo izginila. Z odhodom v Avstralijo smo naredili prvi pomemben korak v naši globalizaciji,« je povedal Wayne Griffiths, generalni direktor znamke CUPRA. »Avstralija je strateško globalni trg za našo širitev v azijsko-pacifiški regiji in širše. Naša strategija je, da začnemo z razvojem znamke in lansiramo prve produkte, in sicer Ateco, Leona in Formentorja. Born bo na voljo leta 2023, naši novi junaki Terramar, Tavascan in UrbanRebel pa leta 2025. Želimo biti pomembna, privlačna in zaželena znamka, ki združuje električno in športno zmogljivost. Naša želja je dolgoročno doseči več kot 5-odstotni tržni delež v segmentu električnih vozil.«

Cilj znamke v Avstraliji je več kot štirikrat povečati letno prodajo, in sicer s 1.600 vozil leta 2022 na 7.000 vozil leta 2025. CUPRA je od začetka svojega delovanja leta 2018 svoj globalni promet povečala s 430 milijonov evrov na skoraj 2,2 milijarde evrov leta 2021. Prav ta pot je omogočila, da se je znamka razširila vse od Barcelone do Avstralije. 

PR: Cupra