Oglaševalska akcija podjetja Gizzmo in Studia Ljudje predstavlja inovativni projekt prodaje strokovno obnovljenih pametnih telefonov po dostopnih cenah.
Oglaševalska akcija podjetja Gizzmo in Studia Ljudje predstavlja inovativni projekt prodaje strokovno obnovljenih pametnih telefonov po dostopnih cenah.
Kratek opis akcije: Zasnova oglaševalske akcije je duhovita, saj na humoren način raziskuje vsakdanje situacije in kakšne so v tem trenutku človekove potrebe po najnovejšem telefonu. Kreative prikazujejo fotografije hrane, zamujene budilke, negativne grafe na delniškem trgu, aplikacijo za zmenke in podobne živahne prikaze običajne rabe pametnega telefona. Glavno sporočilo akcije je, da ni nujno imeti najnovejšega modela, da živimo življenje, kot smo ga vajeni. Vizualna podoba plakatov se zgleduje po prepoznavnem slogu Appla, vključuje čisto belo ozadje, eleganten prikaz telefona in udarne slogane. Akcija »Reborn« skozi enostaven jezik »memov« vzpostavlja povezavo z občinstvom, hkrati pa posreduje sporočilo in vabilo k izbiri strokovno obnovljenega pametnega telefona.
Kratek opis akcije: Zasnova oglaševalske akcije je duhovita, saj na humoren način raziskuje vsakdanje situacije in kakšne so v tem trenutku človekove potrebe po najnovejšem telefonu. Kreative prikazujejo fotografije hrane, zamujene budilke, negativne grafe na delniškem trgu, aplikacijo za zmenke in podobne živahne prikaze običajne rabe pametnega telefona. Glavno sporočilo akcije je, da ni nujno imeti najnovejšega modela, da živimo življenje, kot smo ga vajeni. Vizualna podoba plakatov se zgleduje po prepoznavnem slogu Appla, vključuje čisto belo ozadje, eleganten prikaz telefona in udarne slogane. Akcija »Reborn« skozi enostaven jezik »memov« vzpostavlja povezavo z občinstvom, hkrati pa posreduje sporočilo in vabilo k izbiri strokovno obnovljenega pametnega telefona.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje (billboard, citylight, jumbo) in digitalni oglasi
Predstavnika naročnika: Žiga Kramperšek in Mirnes Jusufović
Agencija: Studio Ljudje
Vodja projekta v agenciji, kreativni direktor in oblikovalec: Emil Kozole
Tekstopisec: Jaka Peršon
Umetniški direktor: Miha Artnak
Trajanje akcije: od 7. do 21. decembra 2023
VIR - Marketing Magazin