Zavarovalnica Generali je v sodelovanju z agencijo Pristop ustvarila komunikacijo, s katero želijo nagovoriti vse, ki se želijo pridružiti ekipi zavarovalnih zastopnikov pod okriljem leva.
Opis akcije: Komunikacijska akcija izhaja iz dejstva, da o poklicu zavarovalnega zastopnika že vrsto let obstajajo najrazličnejši stereotipi, ki so sčasoma prerasli v mite. A tako kot vse okoli nas, se tudi delo v zavarovalništvu nenehno spreminja.
Da bi pokazali, da je dejansko tako, so besedo dali resničnim Generalijevim zastopnikom, ki so v kratkih videih podali svoj pogled in v svojem slogu ovrgli številne ustaljene predstave – od tistih, da si kot zastopnik že prvi dan »vržen v vodo«, pa do tega, da zastopnika prepoznaš po trkanju na vrata z aktovko v roki.
Ker pa se je akcija odvila na spletu, so zastopniki odgovarjali tudi na številne mite, s katerimi so jih soočili sledilci, in tako spodbudili k razmisleku o karieri zavarovalnega zastopnika, ki je vse prej kot stereotipna, saj si vsak ustvarja svoje priložnosti, kar je po besedah enega od zastopnikov neprecenljiv občutek.
Elementi akcije: spletni video oglasi, aktivacija na družbenih omrežjih, pasice
Predstavniki naročnika: marketinški in kadrovski oddelek Generali Slovenija
Vodja projekta: Nika Perovšek
Asistentka vodje projekta: Ivana Laharnar
Tekstopisec: Peter Zabret
Umetniška direktorja: Matija Kocbek in Rok Flego
Izvedbena oblikovalca: Matic Klemen in Samo Jarc
Produkcijska hiša: Warehouse Collective
Režiser: Luka Furlan
Fotograf: Blaz Bednjički
Postprodukcija: Matic Klemen in Urška Kos
VIR: MM