Živimo v svetu, kjer bo vsak drugi človek nekoč zbolel za rakom, zato so se v fundaciji Publicis odločili odpravljati stigme obolelosti za to boleznijo na delovnem mestu.

Aprila 2022 so Arthurju Sadounu, generalnemu direktorju Publicis Groupe, diagnosticirali in začeli zdraviti raka. Po javni objavi svojega stanja je prejel veliko izpovedi posameznikov, ki so mu razkrili svojo tesnobo in skrb, ne le za njihovo življenje, temveč tudi za njihovo zaposlitev.

Zaskrbljujočo realnost je organizacija naslovila s pobudo »Delati z rakom«. Kar 50 odstotkov bolnikov z rakom se namreč delodajalcu boji povedati za svojo diagnozo, čeprav jih 92 odstotkov meni, da bi podpora na delovnem mestu pozitivno vplivala na njihovo zdravje.

JAVNO OBELEŽENJE POBUDE V DAVOSU

Sadoun je novo globalno pobudo Publicis Groupe naznanil na srečanju Svetovnega gospodarskega foruma v Davosu. Z njo najvplivnejša podjetja na svetu spodbuja k zavezi, da za svoje zaposlene oblikujejo bolj odprte, podporne in okrevanju naklonjene delovne pogoje. K sodelovanju so povabili vsa svetovna podjetja, ki se lahko prijavijo preko spletne strani Workingwithcancerpledge.com. Platforma bo podjetjem omogočala, da na njej predstavijo zaveze za svoje zaposlene, ki so zboleli za rakom.

Publicisova posebna zaveza vključuje zagotavljanje polne zaposlitve bolnikom z rakom za vsaj eno  leto in poklicno podporo tudi vsem tistim, ki so se znašli v vlogi skrbnikov ali negovalcev. Pobudo so pospremili  s komunikacijsko akcijo »Delo/življenje«, ki prikazuje, kaj doživljajo bolniki z rakom, ko svoje stanje prikrivajo pred sodelavci. 

MOČNA PODPORA POBUDI

Projekt »Delati z rakom« že podpirajo ključne svetovne organizacije, kot so (po abecednem vrstnem redu) Abbvie, Adobe, AXA,  Bank of America, BNP Paribas, BT, Carrefour, Citi, Disney, EE, Google, Haleon, L'Oréal, Lloyd's,  LVMH, Marriott, McDonald's, Meta, Mondelez, Microsoft, MSD, Nestlé, Orange, Omnicom, Pepsico,  Reckitt, Renault Group, Sanofi, Toyota, Unilever, Verizon in Walmart.


VIR: MM