V zadnjih letih so postale vse bolj priljubljene igre ‘soba pobega’, v katerih se ekipe igralcev pomerijo s časom, ko se skušajo rešiti s pomočjo namigov in pobegniti iz tematske sobe.
Köln, 27. januarja 2022 – V zadnjih letih so postale vse bolj priljubljene igre ‘soba pobega’, v katerih se ekipe igralcev pomerijo s časom, ko se skušajo rešiti s pomočjo namigov in pobegniti iz tematske sobe. Ford je zdaj ta koncept uporabil pri svojem popolnoma električnem Mustangu Mach-E, pri čemer igra nadzoruje elemente avtomobila in tako ustvarja interaktivno izkušnjo.
Konceptna igra z vohunsko tematiko igralce popelje skozi skrivno nalogo, da dostavijo pošiljko. Zvočni napotki za naloge se predvajajo prek zvočnikov vozila, električno nastavljivi sedeži, prtljažna vrata s prostoročnim pomikom, klimatska naprava in žarometi pa so med elementi, ki jih aktivira igra ali pa jih igralec na ustreznih točkah uporabi kot sprožilec.
Če se vozilo premika, ni mogoče upravljati nobenih drugih funkcij razen grelnikov in zvočnikov, v nasprotju z igrami ‘soba pobega’ pa lahko igralci kadar koli zapustijo vozilo, če je to varno, ne da bi izgubili igro. Igra je nameščena na napravi s sistemom iOS, ki se poveže z vozilom s pomočjo Applovega vmesnika CarPlay ter interno razvite strojne in programske opreme.
“To je zabavna igra, ki ima tudi resno plat, saj prikazuje, kaj vse je mogoče s tehnologijo, ki jo imamo danes v avtomobilih,” je pojasnil Carsten Starke, tehnični strokovnjak za notranje materiale in uporabniško izkušnjo v oddelku za Fordova raziskovanja in napredni razvoj v Fordu Evropa. “Možnost ustvarjanja interakcije med vozilom in voznikom bi lahko odprla nove poti za raziskovanje drugih možnosti v prihodnosti, na primer interaktivnih navodil za uporabo ali celo ‘treniranja’ voznika.”
Igra je trenutno zgolj delovni koncept, ki ga je razvil Ford Evropa s sodelovanjem skupine za omogočanje programske opreme in raziskave v Fordovi skupini za nove tehnologije in inovacije ter skupine IOT s sedežem v Palo Altu v Kaliforniji. Razvita je bila z namenom predstaviti, kako lahko igre pomagajo ljudem, da se bolje seznanijo s funkcijami svojih vozil.
Lahko bi celo ponudila vpogled v prihodnost aplikacij, ki bi lahko zabavale ali izobraževale voznike in potnike med postanki na polnilnih postajah ali morda celo med vožnjo v prihodnjih avtonomnih vozilih.
# # #
Navedena poraba goriva/energije, emisije CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci.
PR: SUMMIT MOTORS LJUBLJANA