Za Rangerja ni ovir - je kleni tovornjak, limuzina in SUV. Vse v enem.
Za Rangerja ni ovir - je kleni tovornjak, limuzina in SUV. Vse v enem.
Novinar poratala Tranzit je pod drobnogled vzeli vozilo Ford Ranger Wildtrak ter ugotovil, da je slednji boljši kot kdaj koli prej. Mišičast, robusten in še pameten – to je novi Ranger Wildtrak.
Novinar portala Tranzit ugotavlja, da je Ford Ranger Wildtrak na terenu kot doma: “Očiten je skrajšan prednji previs. Sprednja kolesa so premaknjena bolj naprej in tako je podaljšana medosna razdalja. Prilagoditve Rangerjeve medosne razdalje omogočajo boljše parametre glede na terensko vožnjo. Pristopni kot je povečan na 30°, prej 28,5°, zadnji izstopni kot pa na 23°, prej 21°. Na strmih pobočjih je Rangerjev nadzor spusta po hribu prevzel osrednje mesto. Spust navzdol je nadzorovan in se ne zdi nevaren. Kolotek je na obeh oseh razširjen za 50 mm, kar omogoča, da so blažilniki nameščeni bolj ločeno od središča šasije. Zaradi tega vzmetenje deluje veliko bolje, in to v avtomobilu, ki še naprej uporablja zadaj togo os z listnimi vzmetmi.”
Izvedite več o testu vozila Ford Ranger Wildtrak TUKAJ.
V kolikor se spogledujete z vozilom, ki je kos prav vsemu, je Ranger Wildtrak lahko doma tudi pri vas. Zapeljite ga na test in doživite moč vsemogočnega, ali pa si izberite svojega iz zaloge.
VIR: Ford