Redka in cenjena, kot rubin.
Redka in cenjena, kot rubin.
Avtor prispevka in fotografij: Blaž Likovič, Caranduser.com
Ford Pumo Vivid Ruby edition so pripravili, da bi v modelno paleto sicer že tako priljubljenega SUV-ja vnesli še tisto nekaj več. Nekaj, kar bo kradlo okoliške poglede, predvsem pa dvignilo zanimanje tistim, ki so pripravljeni odšteti nekaj več cvenka za ekskluzivno oblikovan voz. Kaj točno je na tem modelu tako interesantnega?
Začnimo pri karoserijski barvi, ki je nekakšna evolucija že znane Hot Magenta. Vivid Ruby je zasnovana tako, da je ponoči videti globlja, temno rdeča, ob dnevni sončni svetlobi pa zasije v bleščečih rubinastih odtenkih. Za nekaj kontrasta poskrbi sijajno črna streha, ki je lahko v primeru izbire druge karoserijske barve tudi bela, celoten paket pa zaokrožijo posebna 18-palčna strojno obdelana lita platišča. Sem že izustil, da je Vivid Ruby Edition nastala na plečih športne ST-Line X opreme, ki v katalogu velja za najbogatejšo? To je pomemben podatek, ko debata zavije v notranjost vozila …
Osupljiva notranjost
Tam domuje športno usnjeno oblazinjenje z dvojnimi rdečimi šivi, Bang & Olufsen ozvočenje z desetimi zvočniki za audiofilsko razvajanje stremenca, nakovalca in kladivca in naštetemu podobni premijski elementi, medtem ko Vivid Ruby Edition na vse skupaj doda še volanski obroč odet v perforirano Sensico umetno usnje z Vivid Ruby in Pearl White šivi in ravnim spodnjim delom, stopalke iz lahke litine, ogrevanje volana, prednjih sedežev in vetrobranskega stekla, električno pomična prtljažna vrata, aktivno pomoč pri parkiranju in še nekaj priročnih e-asistentov, ki so navadno predmet dodatnih opcij v večjih in prestižnejših modelih.
Pod črto je torej naša rubinasta Puma močno založen avtomobil, ki pa je na voljo zgolj z enim pogonskim sklopom, in sicer litrskim EcoBoost trivaljnikom, navitim na 155 KM, ter samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama in blago-hibridno asistenco. Sila uglajena reč, vam pravim. Sam seveda kot zakoreninjen strojnik prisegam na več valjev in volumna z manj elektrike v motornem prostoru, vendar se moram ugrizniti v jezik in dodati, da so Fordovci našli odličen balans za majhnega križanca.
Agregat je dovolj poskočen, da vam priveže dušo v hitrejših zavojih, medtem ko menjalnik poskrbi za svilnato gladko drsenje po mestni džungli. In Puma je doma povsod, tako med podeželskimi zavoji, kot v urbanih območjih. Da je mera polna poskrbi zavidljivo dobro nastavljeno podvozje, ki poskrbi, da je avtomobil med cestnim slalomom bolj čvrst kot prenekateri slovenski smučarski reprezentant. Vendar ne na račun bolečega skeleta na daljših poteh, kar poskrbi za še dodaten palec navzgor.
Spodobna poraba
Glede žeje je stvar sledeča. Redno podenje po avtocestnem križu je terjalo v povprečju 6,8 litra, medtem ko je normni krog vse skupaj olajšal na 6,1. Glede na iskrivost avtomobila je to precej spodobna cifra, predvsem zato, ker rubinaste Pume zagotovo nismo peljali le na sprehod po modni pisti, temveč prej na dinamičen izlet.
Pravzaprav je negativna plat praktično najbolje opremljene in najlepše Pume zgolj in le samo njena cena, ki seveda poskrbi, da si jo bodo v domačo garažo parkirali le v uvodu omenjeni osebki. Torej tisti, ki bodo odšteli vsaj 27 tisočakov z vsemi popusti oziroma 33 brez njih. Testnica je zahtevala še dodatek v višini 870 evrov, koliko vrednotijo prednje LED žaromete.
VIR: Ford