Ford je danes naredil še en pomemben korak v svoji elektrifikacijski preobrazbi, saj je razkril prve podrobnosti o povsem novem, povsem električnem modelu E-Transit Custom.
Po električnem E-Transitu, ki so ga začeli izdelovati marca letos in je prvo od štirih povsem električnih gospodarskih vozil, s katerimi bo Ford Pro do leta 2024 obogatil ponudbo na trgu, je E-Transit Custom zasnovan tako, da bo postavil nova merila v segmentu enotonskih dostavnikov v Evropi in bo pomagal podjetjem v regiji, da brez težav preidejo na elektrificirana vozila.
Povsem električni naslednik najbolje prodajanega evropskega dostavnega vozila1,2 je zasnovan čisto na novo in se bo brez težav vključil v ekosistem rešitev za povečanje produktivnosti in dodane vrednosti Ford Pro. E-Transit Custom bo podprt s programsko opremo ter polnilnimi, servisnimi in finančnimi rešitvami Ford Pro prek ene celovite platforme, ki bo pomagala podaljšati čas obratovanja in zmanjšati obratovalne stroške.
Najnovejši dodatek v elektrificirani paleti Ford Pro bo ključni element Fordove drzne zaveze, da bo do leta 2035 dosegel ničelne emisije pri prodaji vseh Fordovih vozil v Evropi in ogljično nevtralnost na celotnem evropskem območju.
Brezkompromisna povsem električna arhitektura E-Transita Custom pomaga zagotoviti ciljni doseg do 380 km,3 hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC) in polno vlečno zmogljivost – da niti ne omenjamo novega dinamičnega oblikovanja. Poleg tega bo novi dostavnik z uporabo prefinjene povezljivosti, ki bo omogočala vedno aktivne odnose, pomagal dvigniti produktivnost na še višjo raven.
“To je prelomen trenutek za upravljavce gospodarskih vozil v Evropi in še ena izjemno pomembna uresničitev naših ambicij Ford Pro,” je povedal Hans Schep, generalni direktor Ford Pro v Evropi. “Najbolje prodajani evropski dostavnik je pravkar postal povsem električen in ob podpori naših edinstvenih storitev Ford Pro, ki na enem samem mestu zagotovijo povečanje produktivnost, si je kar težko predstavljati vse prednosti, ki jih bo to prineslo podjetjem po vsej Evropi.”
Električna moč na dosegu roke
Med funkcijami, ki so bile razvite na podlagi poglobljenih spoznanj uporabnikov dostavnih vozil, da bi E-Transit Custom zagotovil neprimerljivo uporabniško izkušnjo, je tudi tehnologija ProPower Onboard, ki bo omogočala ‘izvoz’ električne energije za orodje, luči in naprave na delovišču.
E-Transit Custom je delovno vozilo z izrazito izklesano obliko, na katerega bodo podjetja vseh velikosti ponosna, saj je zaupanja vreden partner pri njihovem poslovanju. Novi model, ki ga odlikujejo uravnoteženi proporci, samozavestna drža in popolna osvetlitev LED, bo postavil zahtevno novo oblikovalsko merilo v segmentu enotonskih vozil.
V začetku tega leta je Ford objavil, da se bodo do leta 2024 poleg dvotonskega E-Transita legendarni družini Transit pridružili še štirje novi električni modeli – dostavnika Transit Custom in Transit Courier ter vozili za prevoz oseb Tourneo Custom in Tourneo Courier.
Proizvodnja povsem električnega modela E-Transit Custom se bo začela v drugi polovici leta 2023 in bo del najobsežnejše ponudbe vozil Transit Custom, ki je bila doslej na voljo evropskim kupcem. Dodatne podrobnosti bodo objavljene septembra letos.
Vse različice Transita Custom bo izdeloval Ford Otosan – Fordovo skupno podjetje v Turčiji – v svojem obratu v mestu Kocaeli, kjer je sedež evropske proizvodnje Transita, tudi v ta namen pa so po predhodni objavi družbe Ford Otosan obratu zagotovili naložbo v višini dve milijardi evrov. Družbe Ford, SK On Co., Ltd. in Koç Holding so pred kratkim podpisale nezavezujoč memorandum o soglasju za novo, v panogi vodilno skupno podjetje, ki bo eden največjih obratov za proizvodnjo baterij za električna gospodarska vozila v Evropi. Proizvodnja se bo predvidoma začela sredi tega desetletja, letna zmogljivost pa naj bi znašala od 30 do 45 gigavatnih ur.
# # #
1 Avstrija, Belgija, Češka republika, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica, Turčija, Velika Britanija.
2 Na osnovi podatkov agencije S&P o novih registracijah po vsem svetu v letu 2021.
3 Uradno homologirani podatki o energijski učinkovitosti bodo objavljeni pred začetkom prodaje. Ciljni doseg in čas polnjenja temeljita na podlagi testnih vrednosti proizvajalca in sta izračunana v skladu z voznim ciklom WLTP. Dejanski doseg se spreminja glede na pogoje, kot so zunanji elementi, način vožnje, vzdrževanje vozila ter starost in stanje litij-ionske baterije.
Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci.
O družbi Ford Motor Company
Ford Motor Company (NYSE: F) je globalno podjetje s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan, ki si prizadeva pomagati graditi boljši svet, v katerem se lahko vsak človek svobodno giblje in uresničuje svoje sanje. Načrt družbe Ford+ za rast in ustvarjanje vrednosti združuje obstoječe prednosti, nove zmožnosti in stalne odnose s strankami, da bi obogatil izkušnje teh strank in poglobil njihovo zvestobo. Ford razvija, proizvaja, trži in servisira celotno linijo povezanih, vse bolj elektrificiranih osebnih in gospodarskih vozil: paleta vključuje Fordove poltovornjake, športne terence, dostavna in osebna vozila ter razkošne modele vozil Lincoln. Ford si prizadeva biti vodilno podjetje na področju elektrifikacije, mobilnostnih rešitev vključno z rešitvami za avtonomno vožnjo in storitev povezljivosti ter zagotavlja finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. V družbi Ford je po vsem svetu zaposlenih približno 183.000 ljudi. Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih ter storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stran www.corporate.ford.com.
Ford Evropa je odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 41.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 55.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 14 proizvodnih obratov (10 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 4 obrati delujejo v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.
PR: Summit motors Ljubljana