Ford Pro je danes razkril povsem novi kompaktni dostavnik Transit Connect, ki dopolnjuje novo generacijo izjemno produktivnih elektrificiranih gospodarskih vozil Transit v Evropi.
Dunton, Velika Britanija, 30. januarja 2024 – Ford Pro je danes razkril povsem novi kompaktni dostavnik Transit Connect, ki dopolnjuje novo generacijo izjemno produktivnih elektrificiranih gospodarskih vozil Transit v Evropi.
Med naprednimi in učinkovitimi pogonskimi sklopi je tudi prvi priključni hibridni Transit Connect, ki podjetjem ponuja izdaten ciljni električni doseg 110 km ter možnost hitrega polnjenja z izmeničnim in enosmernim tokom.
Uporabniki lahko izkoristijo tudi večjo zmogljivost za prevoze s prostornino tovora do 3,7 m3 ter revolucionarni novi koncept sedežev v modelih Kombi. Dodatne vrhunske funkcije vključujejo novo možnost inteligentnega štirikolesnega pogona, povezan digitalni kokpit in najobsežnejši nabor naprednih sistemov za pomoč vozniku modela Transit Connect doslej.
Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali vozni park za uporabo v mestih, lahko upravljavci Transita Connect pospešijo svojo produktivnost s podporo Ford Pro, ki vključuje programsko opremo, servisiranje in prilagodljive finančne načrte ter namensko rešitev za telematiko voznega parka. (na voljo na izbranih trgih)
“V zadnjih dveh letih smo elektrificirali družino Transit, da bi vsem vrstam strank pomagali pospešiti njihovo produktivnost in elektrificirati njihovo poslovanje. Naš popolnoma novi Transit Connect je zadnji korak v tej misiji,” je povedal Hans Schep, generalni direktor družbe Ford Pro v Evropi. “Nova izvedba PHEV, možnost štirikolesnega pogona, visokotehnološka notranjost in podpora družbe Ford Pro dopolnjujejo elegantno in kompaktno karoserijo Transita Connect za resno in obenem privlačno trdo delo.”
Kot tretja generacija priljubljenega kompaktnega dostavnika Ford Pro Transit Connect je novi model del najmočnejše ponudbe kompaktnih dostavnikov Ford Pro doslej, skupaj s popolnoma novim Transitom Courier in prihajajočim električnim E-Transitom Courier.
Transita Connect bodo začeli proizvajati spomladi 2024, prve dobave dizelske različice pa so v okviru načrta postopnega uvajanja na trg načrtovane za tretji kvartal leta. Transit Connect PHEV se bo ponudbi pridružil koncem leta, v začetku leta 2025 pa bosta ponudbo dopolnila modela s štirikolesnim pogonom in različica Kombi furgon.
Elektrificirana ponudba Transitov družbe Ford Pro v Evropi
Transit Connect PHEV1,2 je zadnji član elektrificirane družine Transit družbe Ford Pro v Evropi in sledi uvedbi vodilnega modela v segmentu E-Transit,1,3 električnega E-Transita Custom1,4 – prve električne različice najbolje prodajanega enotonskega dostavnika v Evropi5 – in E-Transita Courier.1,6
Popolnoma novo paleto pogonskih sklopov za Transit Connect vodi prvi pogonski sklop PHEV v zgodovini modela. Sistem 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost združuje z visokonapetostno baterijo in električnim motorjem ter tako prek šeststopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko zagotavlja skupno moč 110 kW (150 KM) in 350 Nm navora.7 Največja nosilnost znaša 770 kg,8 največja dovoljena masa prikolice pa 1400 kg.9
Transit Connect PHEV ima ciljni električni doseg do 110 km, v načinu EV pa lahko še vedno razvije do 330 Nm navora za prevoze tovora v mestnih okoljih.
Uporabniki lahko po potrebi napolnijo baterijo s hitrim polnilnikom z enosmernim tokom z močjo 50 kW ali pa jo med delovnimi izmenami v celoti napolnijo z vgrajenim polnilnikom za izmenični tok z močjo 11 kW.10
Porabo energije pomagajo optimizirati trije načini vožnje:11
- EV Now za vožnjo samo z elektromotorjem;
- EV Auto, ki zagotavlja uravnoteženo delovanje elektromotorja in bencinskega motorja, da najbolje ustreza voznim razmeram;
- EV Later, ki omogoča, da voznik električno energijo prihrani za poznejšo uporabo, na primer na avtocesti, preden vozilo zapelje v mesto.
Zmogljivost prevoza tovora
Transit Connect je zasnovan tako, da izpolnjuje širok spekter zahtev kupcev kompaktnih dostavnih vozil, zato Ford Pro model ponuja z možnostjo kratke ali dolge medosne razdalje v karoserijski izvedbi furgon (Van) z dvema sedežema ali kot petsedežni Kombi furgon.
Nova zasnova tovornega prostora furgona zagotavlja večjo prostornino tovornega prostora, ki glede na izbrano medosno razdaljo znaša 3,1 m3 ali 3,7 m3. Največja nosilnost je 850 kg,8 konkurenčna vlečna zmogljivost 1500 kg9 pa strankam omogoča vleko najrazličnejše opreme za podporo njihovemu poslovanju.
Transit Connect Kombi furgon uvaja revolucionarno novo prilagodljivo zasnovo sedežev, ki z dvojno uporabo omogoča hitro in preprosto spremembo vozila iz udobnega petsedežnika v zmogljiv delovni dostavnik. Zadnja sedežna klop se v nekaj sekundah zlahka zloži naprej in navzgor, s čimer se prostornina tovornega prostora poveča na 2,5 m3 (L1) ali 3,1 m3 (L2), pri čemer je v modelih L2 prostor za dve evropaleti.12 V zloženem položaju zadnji sedeži tvorijo zaščitno pregrado polne višine in potnikom na sprednjih sedežih zagotavljajo prefinjeno vozno izkušnjo.
Produktivnost, ki jo zagotavlja Ford Pro
Podpora Ford Pro lahko upravljavcem voznih parkov s Transiti Connect pomaga pospešiti produktivnost z maksimiranjem časa delovanja in zmanjšanjem stroškov lastništva. Novi model ima posebno rešitev za stranke z voznimi parki, ki vključuje priključno napravo za povezljivost s programskimi rešitvami Ford Pro Telematics (na voljo na izbranih trgih).
Ford Pro Service zagotavlja tudi podporo za vzdrževanje, zasnovano prav za potrebe poslovnih uporabnikov, vključno z možnostjo mobilnega servisiranja, ki lahko opravi 70 odstotkov vzdrževanja in popravil v času in na lokaciji, ki najbolj ustrezata stranki. Ugotovitve velikega britanskega voznega parka kažejo, da je mobilno servisiranje prispevalo k zmanjšanju časa izpada s treh dni na samo dve uri za enakovredno delo.
Ford Pro ima v svoji akreditirani mreži predelovalcev Ford Pro Convertor več kot 200 partnerjev po vsej Evropi. Ti partnerji lahko s tehnično podporo in odobritvijo oddelka za posebna vozila Ford Pro dobavijo priljubljene predelave kompaktnih dostavnikov, vključno s hlajenjem in sistemi regalov, zanje pa velja poprodajna oskrba, enakovredna tovarniškemu vozilu Ford Pro. (na voljo na izbranih trgih)
Ponudba novih učinkovitih pogonskih sklopov
Kot alternativo novemu pogonu PHEV lahko kupci izberejo tudi 2,0-litrski turbodizelski motor EcoBlue, ki je na voljo v dveh močeh. Novi sistem štirikolesnega pogona lahko dopolnjuje motor s 91 kW (122 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom; kupci lahko ta motor izberejo tudi s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko za hitro in uglajeno prestavljanje brez izgube navora. Različica s 75 kW (102 KM) je opremljena s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in je na voljo samo s pogonom na sprednji kolesi. Ford Pro pričakuje zelo konkurenčno porabo goriva – samo 4,8 l/100 km, kar bo kupcem pomagalo zmanjšati stroške goriva.1,2
Razpoložljivost inteligentnega štirikolesnega pogona v povsem novem Transitu Connect bo povečala privlačnost za stranke zlasti v nordijskih in alpskih regijah, saj zagotavlja boljši oprijem in večjo samozavest v zahtevnih vremenskih razmerah.
Napredna tehnologija za vrhunsko izkušnjo
25,4 cm (10'') digitalna instrumentna plošča je del serijske opreme vseh različic in prinaša nastavljiv glavni zaslon, ki ga obkrožajo sekundarni podatki o vozilu. V kombinaciji z 25,4 cm (10'') barvnim sredinskim zaslonom na dotik13 z razpoložljivo funkcijo povezane navigacije (Connected Navigation)14 ustvarja eleganten in produktiven digitalni kokpit.
Vozniki, ki za navigacijo ali stik s strankami uporabljajo službeni telefon, imajo na voljo zrcaljenje brezžičnih vmesnikov Apple Carplay in Android Auto15 z brezžičnim polnjenjem naprav pri različicah Limited in Active.16 Tudi polnjenje večje opreme, kot so prenosni računalniki ali orodje na poti, je preprosto, saj priključki USB-C v kabini ponujajo do 45 vatov moči.
V kombinaciji z ogrevanim volanom lahko kupci po želji izberejo tudi ogrevane sprednje sedeže s certifikatom vodilne skupine za zdravje hrbtenice Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR), kampanje za bolj zdrav hrbet. Ti so za optimalno udobje opremljeni s štirismerno električno nastavljivo ledveno oporo in nastavljanjem podaljšane opore za noge.
Serijski napredni sistemi za pomoč vozniku10 v Transitu Connect vključujejo pomoč za preprečevanje trčenja s samodejnim zaviranjem v sili in opozorilom na nevarnost naleta, pomoč krmiljenja pri izogibanju in pomoč v križiščih za preprečevanje trkov z drugimi udeleženci v prometu ali zmanjšanje posledic morebitnega trčenja.
Kamera za vzvratno vožnjo in sistem informacij o vozilih v mrtvem kotu z opozarjanjem na prečni promet sta za še večjo samozavest voznika pri manevriranju serijsko vključena v višje stopnje opreme,10 opozorilo pri izstopanju pa lahko, tako kot pri povsem novem Transitu Custom, pomaga preprečiti ‘bližnja srečanja z vrati’ – nezgode z drugimi neopaženimi udeleženci v prometu.10
Za doplačilo so na voljo dodatne tehnologije, vključno s pomočjo pri vzvratni vožnji s prikolico Pro Trailer Backup Assist, ki voznikom pomaga pri manevriranju s prikolico, da ne pride do ‘preklopa’ med vozilom in prikolico (pravega ali celo ostrejšega kota med vlečnim vozilom in prikolico, ang. jack-knifing).10 Sistem uporablja senzorje in kamero za vzvratno vožnjo ter vozniku pomaga intuitivno voditi prikolico s krmilnim gumbom in digitalnim zaslonom namesto z volanom.
Ponudba različic zagotavlja prepričljive možnosti za vozne parke, obrtnike in osebno rabo:
- Trend – na voljo pri furgonih in kombijih, namenjena v prvi vrsti voznim parkom in kupcem, ki skušajo čim bolj zmanjšati stroške;
- Limited – prestižnejši dostavnik s 43,2 cm (17'') platišči iz zlitine in delovno površino na hrbtišču sovoznikovega sedeža;
- Active – zaželen in trpežen dostavnik z oblikovanjem po navdihu športnih terencev, lučmi LED in strešnimi nosilci. (na voljo na izbranih trgih)
# # #
1 Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so določeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci.
2 Uradno homologirani doseg, poraba goriva in emisije CO2 bodo objavljeni pred začetkom prodaje. V skladu s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (WLTP). Navedeni doseg 110 km je možno doseči s popolnoma napolnjeno baterijo – odvisno od različice oz. opreme in konfiguracije baterije. Dejanski doseg se lahko razlikuje odvisno od različnih dejavnikov (npr. vremenskih razmer, načina vožnje, profila poti, stanja vozila, starosti in stanja litij-ionske baterije).
3 V skladu s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (WLTP). Navedeni doseg do 317 km je možno doseči s popolnoma napolnjeno baterijo – odvisno od različice oz. opreme in konfiguracije baterije. Dejanski doseg se lahko razlikuje odvisno od različnih dejavnikov (npr. vremenskih razmer, načina vožnje, profila poti, stanja vozila, starosti in stanja litij-ionske baterije).
4 V skladu s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (WLTP). Navedeni doseg do 337 km je možno doseči s popolnoma napolnjeno baterijo – odvisno od različice oz. opreme in konfiguracije baterije. Dejanski doseg se lahko razlikuje odvisno od različnih dejavnikov (npr. vremenskih razmer, načina vožnje, profila poti, stanja vozila, starosti in stanja litij-ionske baterije).
5 Avstrija, Belgija, Češka republika, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica, Turčija in Velika Britanija.
6 Uradno homologirani doseg bo objavljen pred začetkom prodaje. V skladu s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (WLTP). Navedeni doseg (ciljni doseg v skladu z WLTP) je možno doseči s popolnoma napolnjeno baterijo – odvisno od različice oz. opreme in konfiguracije baterije. Dejanski doseg se lahko razlikuje odvisno od različnih dejavnikov (npr. vremenskih razmer, načina vožnje, profila poti, stanja vozila, starosti in stanja litij-ionske baterije).
7 Pri ustrezni opremi. Moč in navor sta neodvisni lastnosti in ju ni mogoče doseči hkrati.
8 Največja nosilnost se razlikuje in temelji na dodatni opremi in konfiguraciji vozila. Za kapaciteto specifičnega vozila glede prevoza tovora glejte nalepko na stebričku vrat.
9 Največja vlečna obremenitev je odvisna od tovora, konfiguracije vozila, dodatne opreme in števila potnikov. Zmogljivost za prevoz in natovarjanje tovora je omejena s težo in razporeditvijo teže.
10 Čas polnjenja temelji na računalniških simulacijah proizvajalca. Stopnja polnjenja se zmanjšuje, ko je baterija skoraj povsem napolnjena. Glede na čase polnjenja v konicah in stanje napolnjenosti baterije se lahko individualni rezultati razlikujejo.
11 Funkcije za pomoč vozniku dopolnjujejo in ne nadomeščajo voznikove pozornosti, presoje in potrebe po upravljanju vozila. Pomoč krmiljenja pri izogibanju ne upravlja z volanom. Pomoč v križiščih ne zazna vseh vozil v križiščih, pešcev ali kolesarjev. Prav tako varnostne funkcije niso nadomestek za varno vožnjo. Glede podrobnosti in omejitev glejte navodila za uporabo vozila.
12 Zmogljivost za prevoz in natovarjanje tovora je omejena s težo in razporeditvijo teže.
13 Ne dopustite motenj med vožnjo! Če je le možno, uporabite glasovno upravljanje in med vožnjo ne uporabljajte ročnih naprav. Ko je izbrana prestava za vožnjo, so lahko nekatere možnosti blokirane. Nekatere funkcije niso združljive z vsemi telefoni.
14 Za navigacijske storitve morajo biti na voljo sistem SYNC 4 in modem FordPass Connect, brezplačne povezane storitve in aplikacija Ford Pass (za podrobnosti glejte določila in pogoje FordPass). Upravičena vozila prejmejo brezplačno 12-mesečno preskusno naročnino na navigacijske storitve, ki se začne z datumom začetka garancije za novo vozilo. Uporabniki morajo preizkusno obdobje navigacijskih storitev odkleniti tako, da ustrezno vozilo aktivirajo s članskim računom za aplikacijo FordPass. Za povezane navigacijske storitve mora biti sklenjena letna pogodba za storitve. Povezana storitev in funkcije so odvisne od razpoložljivosti združljivega omrežja. Zaradi razvoja tehnologij/mobilnih omrežij/zmogljivosti vozil lahko pride do omejitve ali celo onemogočanja delovanja povezanih storitev in funkcij. Aplikacija FordPass, združljiva z izbranimi platformami pametnih telefonov, je na voljo prek prenosa. Ponudnik mobilnega omrežja lahko zaračuna pošiljanje sporočil in prenos podatkov v skladu s tarifo.
15 Zahteva telefon z aktivno naročnino za prenos podatkov in združljivo programsko opremo. SYNC 4 med uporabo ne upravlja izdelkov drugih proizvajalcev. Za funkcionalnost svojih izdelkov odgovarjajo izključno njihovi proizvajalci.
16 Razpoložljivo brezžično polnjenje Qi morda ni združljivo z vsemi mobilnimi telefoni.
VIR: SUMMIT MOTORS LJUBLJANA