Oznake #FIFAWorldCup, #FIFAWomensWorldCup in #FIFAWWC so na TikToku že na prvi dan prvenstva skupaj zbrale 39 milijard ogledov.
Oznake #FIFAWorldCup, #FIFAWomensWorldCup in #FIFAWWC so na TikToku že na prvi dan prvenstva skupaj zbrale 39 milijard ogledov.
TikTok in FIFA sta sklenila partnerstvo za deljenje prilagojene vsebine ustvarjalcev, ki je časovno usklajena s svetovnim prvenstvom v nogometu za ženske. Podjetji sta sklenili sodelovanje z veliko množico ustvarjalcev po vsem svetu, ki bodo med prvenstvom s sledilci delili trenutke iz zakulisja, prihode ekip, dogajanje pred in po tekmi, vrhunce tekem, vzporedni program ter reakcije in čustvovanja nogometašic.
TikTok je v ta namen vzpostavil središče FIFA Women's World Cup 2023 Hub, kar pomeni prvo sodelovanje FIFE z zabavno platformo za ustvarjanje vsebine za svetovno prvenstvo v nogometu za ženske.
V medijih se vse pogosteje govori o ženskem nogometu, na splošno pa postaja ženski šport vse bolj zanimiv, gledan in spoštovan. To dokazujejo tudi sponzorstva in partnerstva, ki jih je FIFA sklenila z blagovnimi znamkami, kot so Budweiser, Frito-Lay, McDonald's, Hyundai-Kia, Unilever in Visa. Zdaj, ko so sklenili partnerstvo še s TikTokom, bo FIFA svoje poudarjanje ženskega športa razširila tudi na bazo uporabnikov TikToka, torej med generacijo Z, in tako ustvarila potencialno dolgotrajno naklonjenost.
VIR: MM