Oznake #FIFAWorldCup, #FIFAWomensWorldCup in #FIFAWWC so na TikToku že na prvi dan prvenstva skupaj zbrale 39 milijard ogledov.

Oznake #FIFAWorldCup, #FIFAWomensWorldCup in #FIFAWWC so na TikToku že na prvi dan prvenstva skupaj zbrale 39 milijard ogledov.



Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

TikTok in FIFA sta sklenila partnerstvo za deljenje prilagojene vsebine ustvarjalcev, ki je časovno usklajena s svetovnim prvenstvom v nogometu za ženske. Podjetji sta sklenili sodelovanje z veliko množico ustvarjalcev po vsem svetu, ki bodo med prvenstvom s sledilci delili trenutke iz zakulisja, prihode ekip, dogajanje pred in po tekmi, vrhunce tekem, vzporedni program ter reakcije in čustvovanja nogometašic.

TikTok je v ta namen vzpostavil središče FIFA Women's World Cup 2023 Hub, kar pomeni prvo sodelovanje FIFE z zabavno platformo za ustvarjanje vsebine za svetovno prvenstvo v nogometu za ženske.

V medijih se vse pogosteje govori o ženskem nogometu, na splošno pa postaja ženski šport vse bolj zanimiv, gledan in spoštovan. To dokazujejo tudi sponzorstva in partnerstva, ki jih je FIFA sklenila z blagovnimi znamkami, kot so Budweiser, Frito-Lay, McDonald's, Hyundai-Kia, Unilever in Visa. Zdaj, ko so sklenili partnerstvo še s TikTokom, bo FIFA svoje poudarjanje ženskega športa razširila tudi na bazo uporabnikov TikToka, torej med generacijo Z, in tako ustvarila potencialno dolgotrajno naklonjenost.

VIR: MM