Letošnji FIBEP kongres, ki združuje strokovnjake za medijsko inteligenco z vsega sveta, je potekal v središču Dublina.
Na njem se je predstavila tudi Mateja Greifoner iz podjetja Press Clipping. Predstavila je analizo kampanje Slovenija v rumenem, ki je v nekaj dneh povezala svetovne agencije in ustvarila zgodovinski uspeh tako na športni kot tudi medijski ravni.
Yellow, the winning color
Naročnik kampanje Kolesarska zveza Slovenije, je želela izkoristiti navdušenje nad dvojno zmago, saj je Dirka po Franciji v Sloveniji sprožila še ne videno navdušenje za spremljanje profesionalnega kolesarskega športa. Vsi smo gledali Tadejeve in Primoževe vrhunske predstave, zato so želeli njuno neverjetno dvojno zmago proslaviti s temu primerno gesto in ne zgolj z zahvalnim oglasom, zato so podprli ambiciozno idejo skupine Publicis, da poskusijo Slovenijo obarvati v rumeno.
Na Press Clippingu so učinkovito spremljali objave na vseh medijskih platformah v petih dneh Dirke po Franciji. V tako kratkem času je kampanja dosegla skoraj 700 objav, ki so jih morali spraviti v kontekst in analizirati. Z analizo kampanje oziroma oceno oglaševalske vrednosti celotne publicitete so potrdili njeno dobro zastavljeno komunikacijsko strategijo. Skoraj nemogoč cilj, da v petih dneh ustvarijo več kot 2 milijona vredno oglaševalsko vrednost, pa je bil več kot dosežen, saj so o kampanji pisali in poročali vsi slovenski mediji in jo skupaj podoživljali.
FIBEP 2022: Vpogledi med nemiri
Ker se svet sooča s tako veliko negotovostjo, so medijska obveščevalna industrija in člani FIBEP zadolženi za zagotavljanje vpogledov strankam, da bi se zagotovili jasnost. Med svetovnim kongresom medijske inteligence FIBEP 2022 so potekale različne predstavitve, panelne razprave, okrogle mize in izmenjave najboljših praks. Ti pogovori so se osredotočali na vprašanja, s katerimi se trenutno sooča naša industrija, da bi skupaj napredovali.