V Great agency (nekdanji Gr8) so zasnovali celostno oglaševalsko akcijo za HoT Mobil, ki odnose in morebiten »perfect match« med potencialno stranko in blagovno znamko predstavi v obliki zmenkarij z nepričakovanim preobratom.

V Great agency (nekdanji Gr8) so zasnovali celostno oglaševalsko akcijo za HoT Mobil, ki odnose in morebiten »perfect match« med potencialno stranko in blagovno znamko predstavi v obliki zmenkarij z nepričakovanim preobratom.
Kratek opis akcije:
»Medčloveški odnosi niso nikoli bili in nikoli ne bodo preprosti. Iskanje življenjskega partnerja pa predstavlja svojevrsten izziv, ki se ga vsak loti po svoje. Nekateri uporabljajo aplikacije, spet drugi hodijo v klube, določeni se opogumijo in preizkusijo v 'dating' oddajah. A vsem je skupno eno – najti pravega. In prav to dejstvo je bilo del uvida, na katerem smo zgradili kreativno idejo,« pravijo snovalci akcije. V njej predstavijo zmenkarije z nepričakovanim preobratom, kjer vsak kandidat pooseblja eno od ključnih vrednot blagovne znamke. »Vse smo stilsko zavili v zdaj že brezčasni retro pridih in skupaj z režijskimi elementi dodali ščepec oglaševalske svežine,« še povejo.

Povezava
/



Povezava

/

Povezava

/



/

Elementi akcije:
televizijski oglas, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, letak, oglasi na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika:
Tamara Buh, Saša Režek, Maša Čarni in Mojca Kastelec

Vodja projekta v agenciji:
Dušan Malić

Kreativni direktor:
Primož Zanoškar

Upravljavka družbenih omrežij:
Katja Stenšak

Oblikovalec:
Benjamin Dandić

Fotograf:
Primož Korošec

Produkcijska hiša:
Bright

Režiser:
Nejc Miljak

Izvršni producent:
Matej Marinko

Trajanje akcije:
od 11. septembra 2024

VIR - MM MATRKETING MAGAZIN