23. oktobra 2023 bo v Cankarjevem domu 16. Fanfara, ki so ji organizatorji, člani Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije, nadeli ime kont[ra]st.

23. oktobra 2023 bo v Cankarjevem domu 16. Fanfara, ki so ji organizatorji, člani Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije, nadeli ime kont[ra]st.

Dogodek, ki je lani navdušil več kot 300 udeležencev, letos organizira 28-članska ekipa študentov najrazličnejših smeri, ki jih povezuje ljubezen do marketinga. Kot pravijo, gre za največjo študentsko marketinško konferenco v Sloveniji, kar pa ne pomeni, da jo lahko obiščejo samo študentje. »Obišče jo lahko kdor koli. Fanfara je konferenca za marketinške navdušence, iskalce zaposlitve, strokovnjake in nasploh ljudi, ki bi radi bili v koraku s časom in spremembami, ki se dogajajo v svetu marketinga,« pravi Armina Selimanović, vodja 16. Fanfare.

Letošnji dogodek povezuje dva svetova – človeka in naravo na eni strani ter tehnologijo in umetno inteligenco na drugi. Med domačim govorci bodo dr. Mitja Pirc, dr. Dan Podjed, Tine Lugarič, Ana Mačič Kotnik ter Tamara Valenčič, obiskovalci pa bodo imeli priložnost slišati tudi tuje predavatelje, saj se jim bosta pridružila Dean Udatny in Ivan Golubić s Hrvaške.

Interaktivna konferenca ponuja tudi »karierni speed dating«, kjer bodo obiskovalci imeli priložnost spoznati svojega bodočega delodajalca. Kot pravijo organizatorji, bo to edinstvena priložnost za iskalce zaposlitve, ki želijo svoje karierne sanje spremeniti v resničnost, in delodajalce, ki bi želeli v svoje vrste sprejeti nadobudne posameznike, polne zagona.

VIR: MM