Tokrat smo v sklopu serije člankov o 20. obletnici Facebooka tri velike trgovce – Mercator, Lidl in Spar – vprašali, kako je zanje to družbeno omrežje kot oglaševalski kanal.

Tokrat smo v sklopu serije člankov o 20. obletnici Facebooka tri velike trgovce – Mercator, Lidl in Spar – vprašali, kako je zanje to družbeno omrežje kot oglaševalski kanal.

FACEBOOK BO OSTAL POMEMBNA FIGURA V OGLAŠEVALSKEM SVETU

Kristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju, uvodoma pove, da je platforma zelo pomembna za vse velike oglaševalce, kar velja tudi zanje »Pravzaprav je to ključni kanal za kakršno koli performance oglaševanje. Blagovne znamke, ki se ukvarjajo z (digitalno) prodajo, praktično ne morejo brez Facebooka.« V Mercatorju imajo na Facebooku večino kampanj, vse od produktnih do M Soseske. Uporabljajo ga predvsem zaradi visokega dosega sporočil, ozaveščanja in spodbujanja odziva uporabnikov. »Je pa potrebno ves čas slediti spremembam in testirati nove zadeve na platformi, zato vanj vložimo veliko dela – ne le za spremljanje novosti, temveč tudi za analizo rezultatov. Facebook je ob pravem rokovanju zelo dobičkonosna oglaševalska naložba.« Ob tem še dodaja, da bo Facebook kljub velikim migracijam uporabnikov na druga omrežja še naprej ostal pomembna figura v oglaševalskem svetu.

GRAJENJE SKUPNOSTI Z VSEMI KLJUČNIMI DELEŽNIKI PODJETJA

V Lidlu Slovenija namenijo največji delež spletnega oglaševalskega proračuna prav Meti in Googlu, kar je v okviru celotnega letnega proračuna za marketing še vedno manjši del.  »Se pa trend oglaševanja Lidla na družbenih omrežjih, ki so pod okriljem Mete, se iz leta v leto povečuje,« pravijo. Po njihovem mnenju je Facebook še vedno odličen oglaševalski kanal, saj omogoča, da na dokaj enostaven način dosežejo pravo ciljno občinstvo. Omogoča napredne možnosti ciljanja, prikazovanje oglasov v različnih oblikah in na različnih pozicijah, sledenje rezultatom v realnem času in njihovo optimizacijo, napredna poročila in še marsikaj. Prav zaradi tega mu posvečajo veliko časa: »Od učinkovitega oglaševanja, dvosmerne komunikacije z uporabniki, grajenje skupnosti; pri tem pa nam pomagajo partnerske agencije in tudi spletnimi vplivneži. Preko kakovostnih in relevantnih vsebin gradimo skupnost z vsemi ključnimi deležniki podjetja.« Tudi v Lidlu Slovenija so prepričani, da bo Facebook srednjeročno še naprej ostal eden od glavnih akterjev na področju spletnega oglaševanja; »se pa bo v prihodnosti moral najbrž še bolj prilagoditi evropski zakonodaji in ostalim pravnim okvirjem, predvsem v luči zaščite osebnih podatkov.«

PREMIK K NAGOVARJANJU STAREJŠIH POSAMEZNIKOV

Aleš Popič, vodja digitalnih marketinških storitev v Sparu Slovenija, pove, da največ dela na področju uporabe Facebooka vložijo v ustvarjanje kakovostne vsebine, kar se jim s strani uporabnikov vrača skozi različne oblike interakcij, kot so sodelovanje v nagradnih igrah, komentiranje ter všečkanje objav in več. »Na njem smo prisotni z vsemi našimi glavnimi oglaševalskimi akcijami, ki jih prilagodimo tako, da so za ta kanal najbolj optimalne. Dodatno profil dopolnjujemo še z vsebinami, ki gradijo našo spletno skupnost,« razloži Popič, ki je prav tako mnenja, da je Facebook produktivna naložba, če se ga znamka loti s pravim nastopom. Ob tem se v podjetju Spar Slovenija zavedajo, da je Facebook pri mlajši populaciji v zatonu. »Z oglaševalskega vidika se torej že odvija premik k nagovarjanju predvsem starejših posameznikov, medtem ko se mlajše išče drugje. Naše številke sicer ohranjamo izrazito pozitivne, zato smo mnenja, da bo Facebook v bližnji prihodnosti obdržal svojo vlogo.« Kljub temu se v Sparu Slovenija orientirajo po trendih in krepijo tudi druga omrežja; po novem so prisotni tudi na najnovejšem Metinem omrežju Threads.

VIR: MM - Marketing Magazin