Ekipa SEAT S.A., ki jo sestavlja 15.000 ljudi, je pripravljena na vse vrste izzivov. To so dokazali tudi leta 2022, ko so se trudili obvladovati COVID-19, krizo polprevodnikov in posledice vojne v Ukrajini ter energetsko krizo, ki ji je sledila.
- Ekipa SEAT S.A. je leto 2022, eno najzahtevnejših let v zadnjih desetletjih, zaključila z viralnim izzivom »Podaj telefon«
- Prek njega spoznamo, kako so vsa področja podjetja sodelovala pri elektrifikaciji in rasti znamke CUPRA
- »Z miselnostjo, strastjo in odločnostjo 15.000 zaposlenih podjetja SEAT S.A. smo se spoprijeli z vsemi izzivi ter postali učinkovitejši, močnejši in odpornejši,« pravi Wayne Griffiths, izvršni direktor družb SEAT in CUPRA
Ekipa SEAT S.A., ki jo sestavlja 15.000 ljudi, je pripravljena na vse vrste izzivov. To so dokazali tudi leta 2022, ko so se trudili obvladovati COVID-19, krizo polprevodnikov in posledice vojne v Ukrajini ter energetsko krizo, ki ji je sledila. »Zaradi teh izzivov smo postali učinkovitejši, močnejši in odpornejši,« pravi Wayne Griffiths, izvršni direktor družb SEAT in CUPRA. Vse to z dvema glavnima ciljema, to sta elektrifikacija in širitev znamke CUPRA. Zato so se želeli od leta posloviti z novim izzivom, tokrat je bila to viralna video pobuda »Podaj telefon«. Z njim smo spoznali, kako je vsako področje ustvarilo potreben zagon za vsakodnevni napredek in kako si bodo za to prizadevali tudi v letu 2023.
Glavni impulz. Gonilna sila družbe SEAT S.A. so ljudje. Podjetje se sooča z največjo preobrazbo v svoji zgodovini, saj elektrifikacija prinaša nove vloge in poklicne profile ter spremembo korporativne kulture, vendar »v podjetju že imamo najboljši kader, zato se zdaj bolj kot kadar koli prej zavzemamo za usposabljanje na novi ravni, s stalnim pogledom v prihodnost,« zagotavlja Laura Carnicero, izvršna podpredsednica oddelka za ljudi in organizacijo.
Vožnja v prihodnost. Če želite sesti za volan prihodnosti, morate v njej že živeti. Prav to je storila ekipa za raziskave in razvoj, in sicer tako, da se je osredotočila na šest elektrificiranih modelov, ki jih bo razvila do leta 2025, vključno z novimi junaki nove dobe: to so CUPRA Terramar, CUPRA Tavascan in seveda CUPRA UrbanRebel. »Ta mestni model, razvit za bolj uporniški električni svet, bo znamko CUPRA pomagal preoblikovati v popolnoma električno znamko,« pravi dr. Werner Tietz, podpredsednik oddelka za raziskave in razvoj.
Španija na električnih kolesih. Pred nekaj več kot mesecem dni je podjetje naredilo nov strateški korak in se s skupinama Volkswagen Group, PowerCo in podjetji projekta Future: Fast Forward dogovorilo o odobritvi projekta PERTE VEC (strateški projekt za oživitev gospodarstva in preoblikovanje z električnimi in povezanimi vozili) s skupno naložbo v višini 10 milijard evrov. Kaj je cilj? Država naj bi postala evropsko središče za elektromobilnost. »Zdaj je čas, da to uresničimo z lokalizacijo celotne vrednostne verige baterij ter elektrifikacijo tovarn v Pamploni in Martorellu,« pravi Alfonso Sancha, izvršni podpredsednik oddelka za nabavo.
V skladu z elektrifikacijo. Elektrifikacija tovarne v Martorellu je odvisna od njenih proizvodnih linij, kjer se je letos vsa delovna sila izjemno potrudila in delala kot ekipa bolj kot kadar koli prej, da bi premagala težave, kot je pomanjkanje polprevodnikov. Izvršni podpredsednik oddelka za proizvodnjo in logistiko Markus Haupt pravi, da je »naslednji velik korak preoblikovanje linij hibridnih modelov SEAT in CUPRA, da bomo na njih lahko izdelovali naše prihodnje popolnoma električne modele«.
Na drugi konec sveta. Julija lani je CUPRA prišla v Avstralijo, kar je pomemben korak v globalni širitvi znamke, kmalu pa se bo začela tudi prodaja CUPRA Borna. Pravzaprav se je proizvodnja Borna v Avstraliji že začela in »Born bo v nekaj tednih tudi naprodaj, kar bo še pospešilo našo rast,« pravi Kai Vogler, izvršni podpredsednik oddelka za prodajo in trženje. »Poleg tega s širitvijo salonov CUPRA City Garage še naprej ustvarjamo edinstvena doživetja po vsem svetu,« dodaja. Z najnovejšimi odprtji v Lizboni, Rotterdamu in Sydneyju je zdaj v večjih mestih po vsem svetu že sedem salonov CUPRA City Garage. Prihodnje leto jih bomo odprli še v Berlinu, Madridu in Parizu.
Moč iti še dlje. Z odločnostjo vsakega posameznika v ekipi SEAT S.A. se je podjetju uspelo spoprijeti s številnimi izzivi leta 2022 in iti še dlje. »Elektrifikacija države je zelo ambiciozen cilj, za njegovo uresničitev pa potrebujemo močno, trdno in trajnostno podjetje,« pravi David Powels, izvršni podpredsednik oddelka za finance in IT.
Uporniki z razlogom. »Naš cilj je elektrifikacija, ustvarjanje evropskega središča elektromobilnosti v Španiji in hkrati rast znamke CUPRA, ki je v samo štirih letih dosegla velik uspeh,« pravi Wayne Griffiths, izvršni direktor družb SEAT in CUPRA. »Projekt Future: Fast Forward bo z zgodovinsko visokimi naložbami demokratiziral dostop do trajnostne mobilnosti v Evropi z električnimi vozili, izdelanimi v Španiji, in spodbudil industrijsko preobrazbo, ustvaril na tisoče delovnih mest ter pomagal državi ohraniti konkurenčnost,« je prepričan. CUPRA pa je skladno s cilji prodala 150.000 vozil, kar je dvakrat več kot leto prej. »Cilj za prihodnost je, da znamka postane ena od 100 najvrednejših na svetu,« dodaja. »Vse to je mogoče le zaradi miselnosti, strasti in odločnosti, ki jo vsak dan izkazujejo vsi v ekipi SEAT S.A.,« zaključi.
VIR: SEAT