Dr. Gill Pratt, glavni znanstvenik Toyota Motor Corporation in direktor Toyotinega raziskovalnega inštituta, je na Svetovnem gospodarskem forumu v Davosu razložil strategijo več tehnologij, s katero nameravajo pri največjem avtomobilskem proizvajalcu na svetu doseči ogljično nevtralnost.




Na konferenčnem zasedanju z naslovom »Reinventing the Wheel” je dr. Pratt razložil, kako priti do neto vrednosti nič, hkrati pa zmanjšati kopičenje ogljika. Prepričan je, da bodo v prihodnosti dolgoročno prevladovala vozila brez emisij. Vendar je hkrati poudaril, da trenutno pomanjkanje litija in nezadostna polnilna infrastruktura preprečujeta kratkoročni univerzalni prehod na brezemisijska vozila. Ob tem je orisal pot znamke Toyota, kako lahko v tem prehodnem obdobju hitreje dosežemo ogljično nevtralnost s proizvodnjo baterijskih električnih vozil in drugih elektrificiranih vozil, ki potrebujejo veliko manj litija.

Celotno razpravo dr. Pratta v Davosu, si lahko ogledate na spodnji povezavi:

O PODJETJU TOYOTA MOTOR EUROPE

Toyota Motor Europe NV/SA (TME) skrbi za prodajo in trženje vozil, sestavnih delov in dodatne opreme znamk Toyota, GR (Gazoo Racing) in Lexus. Pod okrilje TME spadajo tudi evropske proizvodne in inženirske aktivnosti znamke Toyota. TME neposredno zaposluje več kot 27.000 ljudi in je od leta 1990 v različne operacije vložil več kot 10 milijard EUR. Poleg tega ima v Evropi v lasti osem proizvodnih obratov: na Portugalskem, v Združenem kraljestvu, Franciji, na Poljskem, v Češki republiki in Turčiji. Zdaj je na evropskih cestah približno 16,5 milijona vozil Toyota, GR in Lexus. Lastnikom teh vozil je s svojo podporo na voljo mreža 28 nacionalnih marketinških in prodajnih podružnic ter okoli 2800 prodajnih mest na drobno v 53 državah (EU, UK, države EFTA + Rusija, Izrael, Turčija in druge vzhodnoevropske države). Leta 2021 je TME v Evropi prodal 1.076.300 vozil in dosegel 6,4-odstotni tržni delež.
Pri znamki Toyota so tudi prepričani, da je vse mogoče, ko se ljudje prosto gibljejo. V sklopu strategije Mobilnost za vse želi Toyota ustvariti varnejšo, bolj povezano, vključujočo in bolj trajnostno mobilnost. Poleg tega svoje poslanstvo vidi tudi kot ustvarjalka sreče za vse. V Evropi je TME na trg uvrstil blagovno znamko mobilnosti KINTO, ki v 14 državah ponuja številne nove mobilnostne rešitve, povečuje prodajo brezemisijskih vozil in zagotavlja inženirsko podporo med podjetji. Toyota si s cilji trajnostnega razvoja ZN prizadeva doseči ogljično nevtralnost v svojem celotnem poslovanju po Evropi. TME želi doseči 100-odstotno zmanjšanje CO2 vseh novih vozil v Zahodni Evropi do leta 2035 in bo še ponujal celotno paleto elektrificiranih pogonskih sklopov strankam po vsej regiji.

VIR: Toyota Adria