Vplivnostni marketing je eno od področij, ki v Sloveniji še ni urejeno, zato se v zvezi z njim pojavlja precej dilem. Da jih bo čim manj, bodo poskusili poskrbeti v novoustanovljenem Društvu ustvarjalcev spletnih vsebin.
Inšpektorat za delo, ki namerava urediti področje vplivnostnega marketinga, to trenutno uvršča pod Zakon o medijih. »Ker delujemo popolnoma drugače, se je zbrala ekipa bolj ali manj izkušenih blogerjev, vlogerjev, Instagramovcev, YouTubovcev, TikTokerjev in Facebookovcev. Stopili smo skupaj, ker smo se že velikokrat sami ukvarjali z vprašanji glede naših objav, se soočili in na veliko študirali oglaševalski kodeks in verjetno v svojih karierah naredili marsikaj uspešno in tudi manj uspešno. Prav zaradi tega bi radi ustvarili skupnost, ki bo vsem ustvarjalcem vsebin v Sloveniji pomagala premagati vse ovire, odprla poti do bolj prijaznega in odgovornega ustvarjanja vsebin ter se trudila poiskati odgovore na vsa vprašanja, ki bi lahko pestili katerega koli ustvarjalca vsebin za družbena omrežja ali pa za druga gradiva. V našo družbo pa bomo poleg ustvarjalcev vsebin povabili tudi različne strokovnjake s področij družbenih omrežij, marketinga, prava in drugih povezanih kategorij,« pravijo.
Predsednik društva je Miha Culiberg, podpredsednika Ciril Komotar in Anja Oman, ustanovni člani pa so še Jure Marolt, Manja Plesničar, Nastja Kramar Pesek in Tamara Fortuna. Društvo ustvarjalcev spletnih vsebin bo skrbelo za odgovorno pojavnost blagovnih znamk na profilih posameznikov, ki lahko s svojimi objavami vplivajo na mnenje ali izbiro izdelkov, ki jih uporablja širša množica, njihov dolgoročni cilj pa je ureditev zakonodaje na področju vplivnostnega marketinga.
VIR: MM