Kolesarsko dirko po Sloveniji, ki se začenja v sredo, bo tudi letos pospremila močna turistična kampanja. V času dirke se bo Slovenija z destinacijami, ki gostijo začetek in cilj posameznih etap, na Eurosportu predstavila z 230 oglasi. Po besedah direktorice STO Maje Pak Olaj so v zadnjih letih na ta način dosegli več kot 56 milijonov gledalcev.
Ljubljana, 11. junija - Kolesarsko dirko po Sloveniji, ki se začenja v sredo, bo tudi letos pospremila močna turistična kampanja. V času dirke se bo Slovenija z destinacijami, ki gostijo začetek in cilj posameznih etap, na Eurosportu predstavila z 230 oglasi. Po besedah direktorice STO Maje Pak Olaj so v zadnjih letih na ta način dosegli več kot 56 milijonov gledalcev.
Slovenska turistična organizacija (STO) prek sodelovanja z globalno TV-mrežo Eurosport prepoznavnost Slovenije, destinacij in nacionalne znamke I feel Slovenia krepi že sedmo leto.
"Dirka po Sloveniji je primer dobre prakse sodelovanja organizatorja, STO in destinacij, ki skupaj razvijamo športno-turistični produkt in krepimo mednarodno prepoznavnost Slovenije kot zelene dežele, ki ima šport in zdrav način življenja globoko zakoreninjen v svoji tradiciji," so Pak Olaj povzeli v sporočilu za javnost.
Po njenih besedah so s prenosi na Eurosportu v zadnjih letih dosegli že več kot 56 milijonov gledalcev. Slovenijo predstavljajo kot pristno, trajnostno in zeleno deželo, ki nudi številne priložnosti za edinstven oddih ljubiteljem aktivnih in navdihujočih doživetij, je izpostavila.
Petdnevna dirka bo letos povezala 46 destinacij, preko katerih potekajo etape dirke. Destinacije so določile 72 privlačnih točk, ki bodo vključene v TV-prenos v 130 državah na vseh celinah, kjer Eurosport dosega 246 milijonov naročnikov.
Dodatno poteka TV-oglaševanje destinacij in znamke I feel Slovenia na programih Eurosport 1 in 2, ki vključuje 230 oglasov. Digitalna kampanja v sodelovanju z Eurosportom ob tem vključuje oglaševanje na spletnih straneh in v aplikacijah Eurosporta, ki je osredotočeno na trge Velike Britanije, Francije, Nemčije, Španije, Italije in Poljske, so pojasnili na STO.
Eno ali več etap si bodo v živo ogledali tudi predstavniki številnih tujih medijev, med drugim medijske hiše iz sosednjih držav Italije, Avstrije in Madžarske, poleg njih pa še iz Velike Britanije, Nemčije in Francije. Organizatorji pričakujejo več kot 115 akreditiranih predstavnikov medijev.
STO bo za navijače zagotovila več kot 22.000 prepoznavnih zelenih navijaških zastavic I feel Slovenia.
Več kot 160 poklicnih kolesarjev iz 23 ekip se bo med 12. in 16. junijem borilo za zeleno majico skupnega zmagovalca slovenske pentlje.
VIR: STAkrog