Slovenska turistična organizacija že šest let kot partner dirke Po Sloveniji pozicionira Slovenijo kot vrhunsko destinacijo za aktiven oddih na prostem ter gostiteljico športnih prireditev in dogodkov.
Slovenska turistična organizacija že šest let kot partner dirke Po Sloveniji pozicionira Slovenijo kot vrhunsko destinacijo za aktiven oddih na prostem ter gostiteljico športnih prireditev in dogodkov. Pri tem ima poseben pomen tudi izpostavitev slogana Boj za zeleno oz. Fight for green, ki poudarja zavezo naše dežele za zeleno prihodnost in izpostavlja odgovorno ravnanje, ki mu v slovenskem turizmu namenjamo posebno pozornost. Osrednji del mednarodne prepoznavnosti STO ustvari s prenosi dirke in oglaševanjem na globalni TV mreži Eurosport. Letos je dirka ponovno dosegla visoko gledanost, in sicer kar 10 milijonov gledalcev si je ogledalo prenos dirke, ob tem pa smo dodatnih 13 milijonov gledalcev dosegli s televizijskim oglaševanjem.
V petih etapah na dirki Po Sloveniji sodeluje 10 destinacij, ki gostijo štarte in cilje, na celotni trasi pa je vključenih 40 destinacij, ki v sodelovanju vidijo priložnost za mednarodno promocijo, povezovanje lokalnih skupnosti in prebivalcev ter povečevanje zavedanja trajnosti in zdravega načina življenja. STO je tudi letos sklenila pogodbo z Eurosportom za oglaševanje na televizijskih ter digitalnih kanalih. TV prenos dirke, vključno s predstavitvami destinacij, pa je trajal kar 11 ur.
Poleg tega je Eurosport dirko Po Sloveniji predvajal v ponovitvah in kratkih povzetkih, kar je na evropskem trgu predstavljalo 35 ur programa, na azijsko-pacifiškem trgu pa 24 ur. Prenos dirke poteka tudi na TV Slovenija, ki dodatno v lastnih digitalnih medijih skrbi za celovito medijsko pokrivanje dirke. Posebno pozornost so mediji namenili tudi okrogli obletnici štarta prve dirke po Sloveniji leta 1993. V slovenskih medijih se je dirka Po Sloveniji pojavila v 705 objavah, ki bi v oglaševalski vrednosti predstavljale 1,6 milijona evrov oglasnega prostora.
STO je za navijače v 40 destinacijah zagotovila tudi navijaške zastavice I feel Slovenia. Prav tako pa destinacije sodelujejo v izboru Naj gostitelj, na katerem strokovna žirija ocenjuje inovativnost, celovitost pristopa in trajnost. Letošnji prejemnik naziva je Novo mesto, kjer so poleg tradicije kolesarskega športa, ki traja že več kot pet desetletij, sam dogodek pospremili s številnimi športnimi, turističnimi in promocijskimi prireditvami. Zanimiv poudarek je tudi ta, da je Novo mesto v zgodovini kar 36-krat gostilo start ali cilj dirke, ali pa celo oboje. Izpostaviti gre tudi izjemno medijsko pokritost dogodka – objave o dirki in spremljevalnih aktivnostih je bilo zaslediti v vseh lokalnih medijih, celotno dogajanje pred in med dirko pa je bilo v organizaciji novomeškega mladinskega sveta objavljeno in podprto tudi na socialnih omrežjih pod geslom Na kolo, pa gasa.
Strokovna žirija je poudarila, da je napredek pri destinacijah, ki sodelujejo, vsako leto izjemen, saj se le te vsako leto bolje pripravijo in organizirajo številne in zelo različne aktivnosti tako za navijače, kot tudi za lokalne prebivalce. Aktivnosti povezane z dirko tako v večini destinacij potekajo več dni, ponekod tudi ves mesec. Na dan dirke je dobro poskrbljeno za celovito navijaško izkušnjo, velik poudarek pa dajejo tudi trajnosti, poudarjanju pomena kolesarjenja kot trajnostne mobilnosti in k bolj zdravemu načinu življenja. Destinacije veliko pozornost namenjajo organizaciji dodatnih kolesarskih dogodkov za družine in otroke, promociji kolesarskih poti in doživetij.
Več si preberite v medijskem središču.
VIR: STO