DIGGIT je pomemben dogodek v marketinškem, digitalnem in komunikacijskem prostoru. V treh mesecih so mediji o konferenci poročali 245-krat.

DIGGIT je pomemben dogodek v marketinškem, digitalnem in komunikacijskem prostoru. V treh mesecih so mediji o konferenci poročali 245-krat.

Press Clipping, družba za spremljanje in analizo medijev, je po 10. DIGGIT-u preverila medijsko pojavnost in pripravila kratko poročilo.
Med ključnimi besedami, ki so se pojavljale v objavah o DIGGIT-u, so bile Diggit, zlati likalnik, youx in najboljši UX 2023. Mediji so v največji meri izpostavljali nagrade, ki so jih prejeli nekateri udeleženci, inovativne rešitve na področju uporabniške izkušnje in oblikovanja ter razprave o prihodnosti stroke in trendih.
Največ objav o konferenci je bilo na družbenih omrežjih. Udeleženci DIGGIT-a in stroke so se aktivno vključevali v razprave in delili informacije o dogodku.
Konsistentna komunikacija DIGGIT v medijih, na družbenih omrežjih in s sodelovanjem z vplivneži je pripomogla k velikemu dosegu in prepoznavnosti dogodka.

»Dejstvo je, da ima komunikacija z javnostmi velik vpliv na percepcijo dogodka in organizacije, zato je ključno, da se organizatorji dogodkov posvetijo temu vidiku pri načrtovanju aktivnosti. DIGGIT je s tega vidika odličen primer, saj so bili organizatorji sposobni ustvariti zanimanje in navdušenje med mediji in javnostjo že pred samim dogodkom,« so za Marketing magazin povedali pri Press Clippingu.

DIGGIT je postal sinonim za kakovostno strokovno srečanje na področju digitalnih trendov in napovedovanja prihodnosti. Njegov pomen je vse bolj prepoznaven tudi zunaj meja Slovenije.

VIR: MM