V podjetju Deltahub so v preteklem mesecu zasnovali inovativni in kreativni kampanji, ki sta ciljno občinstvo pritegnili z zabavno vsebino in zaželeno storitvijo.

V podjetju Deltahub so v preteklem mesecu zasnovali  inovativni in kreativni kampanji, ki sta ciljno občinstvo pritegnili z zabavno vsebino in zaželeno storitvijo.

Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina
Popust za sosede

Prvo kampanjo »Ne vrag, le sosed bo mejak« je zasnoval Tadej Bukovec, vodja poslovnega razvoja v Deltahubu, in je bila del B2B-prodaje. V kampanjo so vključili le nekaj A4-listov papirja in okno pisarne. Na liste papirja so sosednjim podjetjem, ki fizično gledajo v njihovo okno, ponudili poseben popust. »Ta enostavna, a učinkovita ideja ni samo prinesla večje prodaje, ampak je tudi vzpostavila prijetno komunikacijo med sosednjimi podjetji,« je za MM povedal soustanovitelj podjetja Primož Erjavec. »Ceneje.si, eden od sosedov, je na isti način odgovoril na ponudbo, kar je vsem polepšalo dan.«

BOLJŠA KOT SPODNJA ALI ZGORNJA PONUDBA

Konec novembra so v Deltahubu ustvarili digitalno marketinško akcijo za črni petek, ki je bila usmerjena v e-poštni marketing. Na pobudo Marka Grahovca, specialista za vsebinski in e.poštni marketing, je Deltahub poslal elektronsko sporočilo z naslovom »Better Than Their Deals«, ob naslovu sporočila pa sta bili puščici usmerjeni gor in dol ter na ta način kazali na primerjavo z drugimi ponudbami, poslanimi preko e-pošte. V času, ko so poštni nabiralniki preplavljeni z različnimi ponudbami za črni petek, je ta e-novičnik izstopal in privlačil pozornost potrošnikov. »Ta pristop je dokazal, da tudi v množici e-poštnih sporočil lahko izstopaš s pravim pristopom in izvirnostjo ter dosežeš zelo dobre rezultate,« je še dejal Erjavec.

VIR: MM