V Dubaju v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) pravkar poteka tretja od štirih predvidenih poslovnih delavnic v okviru predstavitve slovenskega turizma na razstavi Expo 2020.
Obiskovalcem slovenskega paviljona se v mesecu februarju s kreativnim in inovativnim programom predstavlja Mediteranska in Kraška Slovenija.
Ksenija Flegar, vršilka dolžnosti direktorice Direktorata za turizem na EXPO 2020 | Avtor Gazmend Čatipi
Niz številnih dogodkov in predstavitev na slovenskem paviljonu na Expo 2020 Dubai te dni dosega vrhunec z obeležitvijo slovenskega nacionalnega dne. Vsaka od sodelujočih držav se namreč na Expu predstavlja na izbrani dan, v primeru Slovenije je bil to včerajšnji slovenski kulturni praznik. Osrednja predstavitev Slovenije je tako potekala s slovesnostjo in kulturnim programom na slovenskem paviljonu ter nastopom na osrednjem prizorišču Expa 2020, trgu Al Wasl. Slovesnosti ob slovenskem nacionalnem dnevu sta se udeležila tudi minister za gospodarski razvoj in tehnologijo ter podpredsednik vlade Zdravko Počivalšek in minister za zunanje zadeve dr. Anže Logar.
Delavnica slovenskega turizma za predstavitev Slovenije kot zelene, butične in varne države
Kot spremljajoči dogodek obeležitve nacionalnega dne v Dubaju pravkar v organizaciji STO poteka osrednja delavnica slovenskega turizma, sicer že tretja v nizu poslovnih dogodkov za promocijo turistične ponudbe Slovenije na Expu. V hotelu One & Only Royal Mirage se je s skupnim ciljem iskanja novih poslovnih priložnosti zbralo več kot 100 predstavnikov turistične panoge iz Slovenije in Združenih arabskih emiratov (ZAE). Udeležence sta uvodoma pozdravili Ksenija Flegar, vršilka dolžnosti generalnega direktorja Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo, in Ilona Stermecki, mag. marketinga in prodaje, vršilka dolžnosti direktorice STO.
Ksenija Flegar: »Za prepoznavnost Slovenije v Združenih Arabskih Emiratih je bilo zelo dobro poskrbljeno s privlačnim in vsebinsko bogatim razstavnim paviljonom na EXPO 2020. Prav tako smo zadovoljni z obiskanostjo slovenskega paviljona ob nacionalnem dnevu. Prepričana sem, da so mnogi udeleženci Slovenijo prepoznali v pravi luči kot zeleno in privlačno turistično destinacijo. Poslovna srečanja, kot je pravkar uspešno izvedena delavnica slovenskega turizma v Dubaju, so zelo pomembno orodje za sklepanje novih poslovnih vezi in pritegnitev tujih gostov iz oddaljenih trgov, kar bo nedvomno vplivalo na ponovni zagon in nadaljnjo rast slovenskega turističnega prometa. Veseli smo dobrega obiska organizatorjev potovanj in medijske pozornosti, kar je na tako oddaljenih trgih še posebej pomembno.«
Ilona Stermecki ob poslovnem dogodku v Dubaju izpostavlja: »Veseli me, da danes poteka že tretja od štirih načrtovanih delavnic slovenskega turizma v okviru razstave Expo, s katerimi želimo potencialnim poslovnim partnerjem približati raznoliko ponudbo Slovenije in jo predstaviti kot trajnosti zavezano in varno destinacijo v srcu Evrope. Gre za dogodke, ki pomembno prispevajo k ohranjanju in širitvi poslovnih povezav s ključnimi turističnimi agencijami, organizatorji potovanj in mediji iz ZAE in širše regije. Pričakujemo da se bo štirih delovnih srečanj udeležilo več kot 150 predstavnikov tuje poslovne javnosti.«
Obalna mesta, istrsko podeželje, vinorodne pokrajine ter skrivnostni kraški svet Mediteranske in Kraške Slovenije udeleženci spoznavajo skozi video prezentacijo in plesno predstavo. Na osrednjem delu dogodka, delavnici slovenskega turizma, bo zelena, butična in varna doživetja v Sloveniji prisotnim turističnim agentom in organizatorjem potovanj iz ZAE na individualnih sestankih predstavilo 20 slovenskih turističnih ponudnikov (ponudniki namestitev Bled Rose Hotel, Javni gospodarski zavod Brdo, Radisson Blu Plaza Ljubljana, Saksida Estate, Sava Hotels & Resorts, Sicom Hotels&Resorts, turistične agencije Between TMC, Burjatik, Eupro, Happy Tours, Intours DMC, Kompas, Luxury Slovenia, Palma, PassSport Europe, Polka Dot Cycling, Promet T&T, destinaciji Turistično združenje Portorož in Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda ter Združenje zgodovinskih mest). Dogodka se udeležujeta tudi veleposlanik Republike Slovenije v Abu Dabiju Oto Pungartnik in generalni komisar Republike Slovenije za mednarodno razstavo Expo 2000 Dubaj Matic Volk.
Vsak mesec v znamenju ene od štirih turističnih makro destinacij
V okviru predstavitve Slovenije na svetovni razstavi Expo 2020 Dubai je posebna pozornost namenjena izpostavitvi slovenskega turizma. Vsak mesec je v znamenju ene od slovenskih turističnih makro destinacij skozi projekcije, animacije v živo in različne točke dotika, namenjene obiskovalcem slovenskega paviljona. Doslej so se v Dubaju odvili tematski tedni v znamenju makro destinacij Alpska Slovenija ter Ljubljana in Osrednja Slovenija, v mesecu februarju pa se obiskovalcem paviljona predstavlja Mediteranska in Kraška Slovenija, ki zajema destinacije Vipavska dolina in Nova Gorica, Brda, Zeleni kras, Kras in Brkini, Ankaran, Koper, Izola, Portorož ter Piran. Mediteranska in Kraška Slovenija obiskovalce navdušuje z video predstavitvijo, glasbo, petjem in plesom v sodelovanju s Kobal production in prvo Slovenko, ki se je šolala na Kraljevi akademiji za glasbo v Londonu, sicer Vipavko Tjašo Fajdiga.
»Koordiniranje osmih destinacij se nam je sprva zdel kar trd oreh, a se je nato izkazalo za izredno pozitivno izkušnjo. Delovali smo zelo usklajeno, enakovredno prispevali predloge ter se hitro zedinili pri izboru kreativne in inovativne predstavitve, ki te s svojo dinamičnostjo takoj ponese v mediteransko-kraški svet. Uspešna realizacija skupnega nastopa nas navdihuje, da bomo taka sodelovanja v prihodnje le še okrepili in svoje moči združili še pri drugih projektih«, je o predstavitvi destinacije povedal Aleksander Valentin, direktor Turističnega združenja Portorož, ki koordinira predstavitev Mediteranske in Kraške Slovenije na Expu.
V mesecu marcu bo sledila še izpostavitev makro destinacije Termalno Panonska Slovenija s poslovnim dogodkom 1. marca.
PR: MGRT