December je mesec obdarovanj, vedno več podjetij pa se odloči, da bodo vsaj del sredstev, namenjenih za darila, namenili v dobrodelne namene. Pri nekaterih smo preverili, komu bodo darovali letos.

December je mesec obdarovanj, vedno več podjetij pa se odloči, da bodo vsaj del sredstev, namenjenih za darila, namenili v dobrodelne namene. Pri nekaterih smo preverili, komu bodo darovali letos.


Tina Guček Novinarka Marketing magazina

Foto: Pixabay
BONBONI ŠUMI ZA SLADKO PRESENEČENJE OTROKOM

V Žitu pravijo, da so v letošnjem letu velik del sredstev že donirali za pomoč ljudem na poplavljenih območjih, tako finančno preko ZMP Ljubljana Moste Polje in Fundacije Radia 1 (Tekma zvezd) kot tudi materialno različnim humanitarnim organizacijam, s pomočjo v hrani in prehranskih izdelkih (Rdeči križ, Karitas, Banka hrane ipd).

Dela sredstev od decembrskih poslovnih obdaritev tako ne bodo namenili v ta namen, bodo pa priskočili na pomoč številnim organizacijam, ki obdarujejo otroke v prazničnem času z donacijo bonbonov Šumi za sladko presenečenje, kot tradicionalno počnejo že vrsto let.

Izpostavijo tudi donacijski projekt »Glasbenik sem«, ki ga izvajajo v sodelovanju z ZPMS, v okviru katerega bodo donirali sredstva za pomoč mladim nadobudnim glasbenikom. »S podporo programu želimo v Žitu poudariti pomen spodbujanja glasbenega udejstvovanja za mlade talente, ki so navdih tudi sovrstnikom. Dobrodelna akcija bo tako potekala pod sloganom Naj zaigra dobrota iz srca,« pravi Rok Cankar, direktor poslovnega programa pekarstvo.

ZA SOCIALNO OGROŽENE STAREJŠE, KI SO POGOSTO POZABLJENI

V Lidlu Slovenija so nam povedali, da že nekaj let ne podarjajo poslovnih daril, ampak ta sredstva namenijo društvu Humanitarček in tako sledijo krepitvi svoje zaveze k ustvarjanju boljšega sveta. »Humanitarček je specifičen zaradi ciljne skupine, za katero skrbi – socialno ogrožene starejše, ki so pogosto pozabljeni. Med letom društvo podpiramo z donacijami v obliki Lidlovih vrednostnih kartic in tako posameznikom pod okriljem društva omogočimo, da sami nakupijo, kar potrebujejo, konec leta pa jim s sredstvi, ki bi jih sicer namenili za poslovna darila, želimo polepšati praznike,« pravijo.

Bodo pa poleg izplačila nagrade za poslovno uspešnost s simbolnimi darili ob novem letu obdarili svoje zaposlene. Obenem bodo potekala tudi novoletna druženja ekip. Za otroke Lidlovk in Lidlovcev pripravljajo božičkovanje z Zdravkom Lidlom, ki bo letos po nekaj letih potekalo v živo v dveh slovenskih regijah, ob tem pa bodo obdarili več kot 1300 otrok zaposlenih. 

POMAGAJO VSE LETO, NE LE V PRAZNIČNEM ČASU

Pri HOFER-ju skladno z njihovim etičnim kodeksom poslovnih daril ne sprejemajo in jih tudi ne dajejo (tudi ob koncu leta ne). »Kot večji trgovec se zavedamo svoje odgovornosti do poslovnih partnerjev oziroma dobaviteljev ter skupaj z njimi ustvarjamo medsebojno spoštljiv odnos, ki temelji na zaupanju in dolgoročnih odnosih. Verjamemo namreč, da je potrebno sodelovanje v obliki partnerskega odnosa nagrajevati skozi celotno leto in ne zgolj s pozornostjo ob koncu leta,« pravijo.

Enakega mnenja so glede projektov družbene odgovornosti, ki jih izvajajo in podpirajo v celotnem letu in ne le v prazničnem času. Tako presežke hrane v skladu z možnostmi, ki jim jih omogoča zakonodaja na področju doniranja ostankov hrane v sodelovanju z različnimi organizacijami, namenijo socialno ogroženim ljudem. »Poleg tega prva dva vikenda v decembru organiziramo zbiranje hrane za Slovensko karitas, prav tako pa bodo sredstva, zbrana v sklopu decembrskega projekta Nasmeškotek, namenjena otrokom pod okriljem Botrstva. Že tretje leto zapored smo se povezali tudi z Domom upokojencev Domžale, da s sodelavkami in sodelavci obdarimo vse njihove oskrbovanke in oskrbovance ter jim tako polepšamo praznične dni,« še povejo.

VIR: MM