Dacia AR, obogatena resničnost za vse




Dacia AR, obogatena resničnost za vse
Nove barve, nov logotip in nov zaščitni znak "Dacia Link" … Od današnjega jutra se avtomobili Dacia ponašajo z novo istovetnostjo znamke na vseh spletnih mestih Dacia v Evropi, prav tako pa tudi v prodajnih in oglasnih komunikacijah.
Medtem ko evropski kupci že lahko odkrivajo in sestavijo modele Dacia po svojih željah, bodo morali potrpeti do oktobra, da jih bodo videli tudi v živo. Modeli Dacia z novo istovetnostjo bodo namreč najprej razstavljeni na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu, kmalu za tem pa bodo poslani tudi v prodajno mrežo znamke Dacia.
 
Dacia se je ponovno izkazala za domiselno z uvedbo aplikacije za obogateno resničnost (Augmented Reality) na pametnih telefonih in tabličnih računalnikih: Dacia AR.
Enostavna, zabavna in moderna, aplikacija Dacia AR ljudem omogoča, da si – kjerkoli pač so – avtomobil ogledajo vse do merila 1:1 in celo vstopijo vanj.
V garaži, na parkirnem mestu, na ulici … zadostuje, da avtomobil postavite v realno okolje po lastni izbiri. Približajte se mu, hodite okrog njega, vstopite, približajte izbrano podrobnost, možno je vse!
 
Prodajalci imajo sedaj poleg klasičnih prodajnih načinov na voljo tudi povsem novo možnost prikaza in predstavitve avtomobila. Aplikacija Dacia AR bo še posebno uporabna, kadar bo prodajalec želel kupcu pokazati avtomobil, ki ga trenutno nima v prodajnem salonu. Z aplikacijo Dacia AR je možen prikaz vseh modelov v vseh barvah.

Aplikacija je brezplačno na voljo v spletnih prodajalnah App Store in Google Play. Za njeno uporabo ni potrebna nobena druga oprema kot pameten telefon ali tablični računalnik. Dacia se digitalizira, da bi bila vedno bolj dosegljiva.

Dacia AR za odkrivanje novega obraza vozil znamke Dacia
Od danes naprej Dacia AR omogoča ogled podrobnosti ponudbe vozil Dacia z novo istovetnostjo znamke, ob tem pa tudi odkrivanje nove opreme, ki je uvedena na določenih modelih:
  • za Sandero Stepway,
    • prvi avtomobil znamke Dacia, ki bo imel stekleno streho,
    • uvedba motorja TCe 110,
 
  • za Duster,
    • nova oblika zračnikov za avtomobile z volanom na levi,
    • prvi avtomobil znamke Dacia, ki bo imel električno sklopljivi zunanji vzvratni ogledali,
    • samodejni vklop brisalnikov.

Z uvedbo nove celostne podobe znamke sta tudi napravi Media Nav in Media Display nadgrajeni z brezplačnimi posodobitvami zemljevidov za navigacijo v prvih treh letih po nakupu (prej tri mesece).
 
Nazadnje je Dacia prenovila tudi imena paketov opreme. Glede na model in državo lahko ponudba obsega do štiri različne pakete: 
  • Access in/ali Essential za bolj dosegljive različice,
  • Expression za sredino ponudbe in
  • Journey za najbolje opremljene različice.
Ta nova imena so zvesta duhu in genom znamke Dacia, ki vedno ponuja najboljše razmerje med uporabno vrednostjo in ceno, ne glede na izbran paket opreme.
 
Z novo celostno podobo, povsem posodobljeno ponudbo in novo aplikacijo za obogateno resničnost Dacia dokazuje, da se je zmožna vedno znova iznajti na novo in s tem povečevati svojo privlačnost.

PR in foto: Dacia