V agenciji Jung von Matt so zasnovali zabavno in lahkotno oglaševalsko akcijo za Opel. Njen cilj: prepričati evropske in britanske kupce, da se odločijo za nakup električnih modelov Opel Corsa in Vauxhall Corsa.

V agenciji Jung von Matt so zasnovali zabavno in lahkotno oglaševalsko akcijo za Opel. Njen cilj: prepričati evropske in britanske kupce, da se odločijo za nakup električnih modelov Opel Corsa in Vauxhall Corsa.

S 360-stopinjsko oglaševalsko akcijo, ki so jo poimenovali »Yes, of Corsa«, želijo razbliniti dvome vseh, ki se odločajo za prehod na električni avtomobil. V oglasu so prikazali množico funkcij in tehnologij, integriranih v novo Corso, med drugim hitro polnjenje, dolg domet, močan motor in najsodobnejši sistem za asistenco vozniku. Dvominutni film, ki ga spremlja unikatna glasba, je režiral Henry Scholfield, priznani britanski režiser glasbenih videospotov in filmski ustvarjalec.

Poleg televizijskega oglasa so kampanjo v agenciji Jung von Matt prilagodili tudi za druge kanale, predvsem so se osredotočili na družbena omrežja in uporabo različnih GIF-ov. »Je lahko oglaševanje avtomobilov spet zabavno? Ja, 'of Corsa'! Še posebej, ko gre za električne avtomobile,« sta ob tem povedala Lukas Liske in Daniel Schweinzer, generalna direktorja v agenciji Jung von Matt HAVEL.

Oglaševalska akcija bo aktivna v celotni Evropi, pozneje pa tudi v Turčiji.

VIR: MM