Escapebox Gamification in blagovna znamka Citroën sta s pomočjo izobraževalnega kviza prišla do več tisoč kakovostnih odgovorov na poslovno anketo.

Escapebox Gamification in blagovna znamka Citroën sta s pomočjo izobraževalnega kviza prišla do več tisoč kakovostnih odgovorov na poslovno anketo.

Kratek opis akcije: V iskanju učinkovitih načinov zbiranja kakovostnih podatkov o uporabnikih sta Escapebox Gamification in blagovna znamka Citroën zasnovala inovativno oglaševalsko akcijo, ki združuje zabavo in poslovno raziskavo – Citroën Turbo Kviz. S kampanjo so premišljeno združili elemente igrifikacije in poslovnih anket, kar je omogočilo pridobivanje dragocenih vpogledov v preference in obnašanje potrošnikov.

Citroën Turbo Kviz so oblikovali z namenom doseči čim širše ciljno občinstvo, pri tem pa subtilno vključiti poslovno anketo. Ta pristop je uporabnikom omogočil, da se na nevsiljiv in zabaven način vključijo v raziskavo, ki je blagovni znamki nudila neprecenljive informacije. Anketa ni bila zgolj dodatek kvizu, ampak ključen del celotne kampanje, ki je uporabnikom omogočila, da izrazijo svoje mnenje in preference v zvezi z avtomobilizmom in varnostjo na cesti.

»S tem pristopom smo uspeli pridobiti več tisoč kakovostnih odgovorov, kar nam omogoča boljše razumevanje trga in potreb ciljne skupine. Ta vpogled je neprecenljiv za nadaljnje trženjske in poslovne strategije blagovne znamke,« pravijo v Citroënu in dodajajo, da so s tem dokazali, da lahko s pravilnim pristopom in ustvarjalno uporabo tehnologije dosežemo veliko več kot zgolj prodajne cilje – lahko pridobimo dragocene vpoglede, ki oblikujejo prihodnost blagovne znamke.

Predstavnika naročnika:
Maša Cizej in Dejan Debernardi

Izvedbena agencija:
Escapebox Gamification

Vodja projekta:
Marko Maučec

Kreativni vodja:
Blaž Pregelj

Spletna oblikovalka:
Maruša Žemlja

Razvoj:
Patricija Beribak

VIR: MM