V Agenciji 101 so v sodelovanju s podjetjem Novartis zasnovala kampanjo, ki s pomočjo humorja ozavešča o resni temi – nevarnosti povišanih ravni holesterola LDL. S kampanjo je zaživela tudi platforma vzemiksrcu.si.

V Agenciji 101 so v sodelovanju s podjetjem Novartis zasnovala kampanjo, ki s pomočjo humorja ozavešča o resni temi – nevarnosti povišanih ravni holesterola LDL. S kampanjo je zaživela tudi platforma vzemiksrcu.si.


Kratek opis akcije: Agencija 101, Novartis in Matjaž Javšnik so moči združili pri zasnovi kampanje, ki je namenjena ozaveščanju o povišanih ravneh holesterola. »Običajno precej duhamorna in resna tema je ob tej priložnosti dobila zabavno preobleko s pomočjo igralca in komika Matjaža Javšnika, s katerim smo pripravili prvo, čisto resno komedijo o holesterolu. Na spletni strani vzemiksrcu.si si jo gledalci lahko ogledajo brezplačno in jo delijo z najbližjimi,« pravijo snovalci akcije.

V predstavi z naslovom Holesterol ni komedija, Javšnik raziskuje naš odnos do zdravja, zdravstvenega sistema, vseh pravil, ki se jih moramo držati, obenem pa z občinstvom deli tudi svojo osebno izkušnjo, ki je spremenila njegovo življenje. Namesto dolgočasnega nizanja dejstev in številk o običajno izredno resni tematiki, se Javšnik gledalcem tokrat približa s humorjem in univerzalnimi življenjskimi resnicami, s katerimi se lahko poistovetimo prav vsi.

»Ljudje se premalo zavedajo, kako pomembno je zdravje. Vse do trenutka, ko je za to že prepozno. In če takšne pomembne zadeve sporočiš v prvi osebi ednine, ti ljudje bolj zaupajo, bolj verjamejo in so tudi bolj pripravljeni slediti,« pravi Matjaž Javšnik, avtor predstave.

Pri nastajanju predstave so sodelovali tudi Združenje kardiologov Slovenije, Združenje zdravnikov družinske medicine Slovenija, Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije in Zveza koronarnih društev in klubov Slovenije. Predstava je dostopna samo na spletni strani vzemiksrcu.si, kjer lahko gledalci najdejo tudi druge uporabne izobraževalne vsebine o holesterolu.

V sklopu promocije predstave lahko na spletu zasledite video oglase, v katerih vas protagonist predstave vabi k ogledu tako, da naslovi najbolj pogoste, nezdrave navade, ki lahko vodijo do povišanega holesterola. Na spletu ga boste tako morda ulovili, ko bo pod vprašaj postavil vašo ljubezen do dunajca, brezkončnega scrollanja po spletu, vaše izogibanje telovadbi ali pa občutek, da se vam ne more nič zgoditi.
Elementi akcije: splet, družbena omrežja, tiskani oglasi, oglaševanje v zdravstvenih ustanovah

Predstavnice naročnika:
Lucija Trobec, Ana Martič in Vesna Sedmak Lojk

Kreativni direktor:
Matjaž Germ

Vodja digitala:
Uroš Svenšek

Tekstopiska:
Urška Čuk

Umetniški direktor:
Miha Grobler

Oblikovalci:
Aleš Vrbančič, Matic Strgar in Darja Kodrič

Strateginja za vsebinske platforme:
Hana Klemen Godina

Digitalna producentka:
Kristina Zida

Vodji projekta:
Abra Nikitenko in Špela Vuga

Asistentka vodje projekta:
Maša Antunićević

Avtor predstave:
Matjaž Javšnik

Video produkcija:
Zavod Javšnik&klapa in LAB07/Miha Kačič

Fotograf:
Peter Giodani

Medijska agencija:
Agencija 101

VIR: MM