V agenciji Futura DDB so pripravili celostno podobo Chaleta Sofija, v njeno središče pa so postavili divjega petelina.
V agenciji Futura DDB so pripravili celostno podobo Chaleta Sofija, v njeno središče pa so postavili divjega petelina.
Kot pravijo, Chalet Sofija ni hotel, ampak dom enega od najbolj prepoznavnih ljubljanskih gostincev Svetozarja Raspopovića – Popeta, v katerega vabi goste, ki si želijo napolniti baterije, uživati v nepozabnem razgledu in izkusiti vrhunsko kulinariko.
SIMBOL, KI ČRPA IZ OKOLJA
»V celostni podobi projekta se pojavlja simbol, ki je značilen za Julijske Alpe – to je divji petelin ruševec, ki je očem viden le ob času parjenja, ko išče svojo samico. Prav zato smo kot simbol znamke izbrali to žival, ki je po eni strani blizu okolju Chaleta Sofije, po drugi strani pa ravno tako redka in posebna kot ta vila sredi gozda,« pravijo v agenciji, kjer so poskrbeli za celotno vizualno podobo nastanitve.
Poleg oglaševalskih gradiv so se lotili tudi zasnove mnogih materialov, ki so del interierja nastanitve. »Tako smo zaokrožili zgodbo in poskrbeli, da so gostje na vsakem koraku deležni prestižne alpske izkušnje,« so povedali za MM.
Pri projektu so sodelovali Vital Verlič (kreativni direktor), Gregor Čič (vodja projekta), Tina Križaj (tekstopiska) ter Patricija Perše, Tina Brezovnik in Žare Kerin (umetniški direktorji).
VIR: MM