Denis Oštir, ki v okviru multinacionalke Hisense vodi poslovni razvoj televizijske platforme VIDAA, je za bralce MM-a opisal dogajanje na sejmu CES, največjem tehnološkem dogodku na svetu.

Denis Oštir, ki v okviru multinacionalke Hisense vodi poslovni razvoj televizijske platforme VIDAA, je za bralce MM-a opisal dogajanje na sejmu CES, največjem tehnološkem dogodku na svetu.



Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Že več kot 55 let je vsak začetek novega leta zaznamovan z največjim tehnološkim dogodkom na svetu, na katerem se zberejo največji proizvajalci in razvijalci, kot so Amazon, Google, Hyunadai, Panasonic, Samsung Sony in LG, ter potrošnikom in poslovni javnosti razkrijejo novosti in inovacije za leto 2024. Sejem CES v Las Vegasu tokrat poteka med. 9. in 12. januarjem, na njem pa se predstavlja skoraj 4000 razstavljavcev z vsega sveta. Najinovativnejša podjetja na svetu postavljajo na ogled svoje izdelke in storitve, obiskovalci pa se spoznavajo s podatkovnimi bazami in razvojem pametnih mest ter se srečujejo z različnimi podjetniki, investitorji in gospodarskimi združenji.

UMETNO INTELIGENCO V VSAKO NAPRAVO

Denis Oštir iz družbe Hisense se je sejma udeležil tudi letos in kot je povedal za MM, se zdi, da je CES ponovno na predpandemični ravni: »Tako glede števila razstavljavcev kot tudi števila obiskovalcev. Krilatica leta pa je zagotovo umetna inteligenca. Proizvajalci in ponudniki storitev jo tlačijo povsod. Skoraj je ni naprave, za katero proizvajalci ne zagotavljajo, da so jo neprimerljivo izboljšali s pomočjo umetne inteligence.«

Ob porastu rabe UI pa je opazil, da je letos (vsaj na osrednjem prostoru) manj proizvajalcev osebnih avtomobilov, več pa proizvajalcev naprav in storitev v povezanem domu prihodnosti: »Kljub mnogim napravam in storitev pa še vedno čakamo univerzalen standard za povezljivost.«

Ko smo ga vprašali, ali je na letošnjem sejmu veliko Slovencev (spomnimo, lani jih je sejem obiskalo več kot 30), je odgovoril, da jih za zdaj še ni srečal. »Je pa veliko gostov in partnerjev iz Evrope, tudi Hrvaške in Srbije.«

INTERAKTIVNO OGLAŠEVANJE

»Letos je še več tudi ponudnikov interaktivnega oglaševanja. Zdi se, da se oglaševanje, posebej televizijsko, po razmeroma slabih letih vrača v velikem slogu in je usmerjeno v podatke,« opaža Denis Oštir. Kot dodaja, je v njegovi panogi (televizije in televizijski operativni sistemi) vse v znamenju velikega in svetlega: »Televizije morajo biti predvsem hitre in svetle z dobrimi kontrasti. Večina proizvajalcev v redno ponudbo že vključuje 75- in 85-palčne televizije, Hisense je denimo predstavil ULED TV z diagonalo 110 palcev; kamer v televizijah pa še vedno ni.«

VIR: MM