Znani Slovenci skupaj s podjetjem Answear proti nasilju nad ženskami
Ob Mednarodnem dnevu boja proti nasilju nad ženskami, ki ga obeležujemo 25. novembra, je modno podjetje Answear združilo moči z radijskim voditeljem Robertom Roškarjem, novinarjem Juretom Maroltom in Renejem Šantičem, ki so za ta namen oblekli majice s prav posebnim sporočilom.
Answear se kot modno podjetje ponaša s široko ponudbo svetovno znanih modnih blagovnih znamk. A ne želijo, da ostane le pri tem. “Naše podjetje ima vrednote in vizijo, ki jo uresničuje že od same ustanovitve. Naša vizija je, da smo bili, smo in vedno bomo na strani žensk v vsakem pogledu in na vsakem koraku. Kaj to pomeni? Ustanovili smo lastno blagovno znamko answear.LAB, ki je glas vseh žensk, tudi tistih, ki si še ne upajo spregovoriti in zato mi govorimo za njih,” so pojasnili v podjetju Answear, pri katerem s pomočjo znamke v svet pošiljajo kolekcije z močnimi sporočili, s katerimi spodbujajo in motivirajo ženske, opozarjajo na neenakosti ter se zavzemajo za opolnomočenje žensk. Za pravice žensk se zavzemajo z organizacijo tematskih dogodkov in sodelovanjem z mednarodnimi organizacijami, kjer so med drugim pomagali pri protestih na Poljskem zoper prepovedi splava, izkupiček kolekcije Girl Power pa so namenili podpori izobraževanja žensk s strani fundacije Carpathian Foundation. “Skratka, ne ostane le pri besedah, temveč veliko pokažemo tudi z dejanji, na kar smo izjemno ponosni,” še dodajajo.
V čast, podporo in spoštovanje do žensk so v duhu Mednarodnega dneva boja proti nasilju nad ženskami ustvarili kampanjo I’m a feminist. Majice z napisom I’m a feminist so podarili radijskemu voditelju Robertu Roškarju (naslovna fotografija), novinarju in vplivnežu Juretu Maroltu ter vplivnežu Reneju Santiču. “Če dvigneš roko nad žensko, nisi frajer, ampak pussy. Velik pussy,” je svoje sporočilo jasno in glasno obelodanil priljubljeni voditelj Robert Roškar, svoj vidik z družinsko noto pa dodal novinar Jure Marolt: “"Jaz in Voranc (naš najmlajši) sva v naši družini v manjšini, saj jo sooblikujeva s tremi dekleti – dve od njih sta manjši (njegovi sestrici), ena pa je skoraj tako velika, kot sem jaz (njegova mamica). Zato sem se vedno aktivno zavzemal za enakopravnost žensk, da se izboljšajo njihove pravice v družbi in predvsem to, da rečemo glasen in odločen NE sleherni obliki nasilja nad ženskami. Če sem zaradi tega feminist, sem to z velikim veseljem."
Kampanji se je pridružil tudi Rene Santič, ki sporoča: “Od 13. leta naprej sem živel sam z mamo, s katero sva morala pogosto stopiti skupaj, da sva lahko normalno shajala. Velikokrat je zaradi vzponov in padcev morala ostati močna in nikoli ni dajala nikogar pred menoj. Tukaj sem začutil žensko (materinsko) ljubezen oziroma moč in najbolje spoznal, koliko spoštovanja si zaslužijo ženske! Anjo krasijo podobne karakteristike in skupaj z mamo sta moji dve najljubši osebi, zato si niti ne predstavljam, da bi se nad njima izvajalo kakršnokoli nasilje. Ravno zato maksimalno podpiram akcijo! Proti nasilju nad ženskami!” Na ta način so pri podjetju Answear želeli svetu sporočiti svoj pogled in mnenje o ženskah ter o nasilju, ki se, vsaj glede na statistiko, v (pre)velikem številu izvaja po celem svetu. “V družbi želimo spodbuditi zavedanje, da je kakršnokoli nasilje nad ženskami nesprejemljivo. Hkrati se zavzemamo, da takšno mišljenje ponotranjimo ter v duhu spoštovanja vzgajamo tudi naše naslednike, saj vemo, da lahko velike preobrate dosežemo le kot družba in ne kot posamezniki.”
PR - RUBIKON GRAL, MARKETING MANAGEMENT D.O.O.