V agenciji Internavti so v sodelovanju z NLB zasnovali akcijo, s katero so povabili tuje turiste v Bankarium, Muzej bančništva Slovenije.
Kratek opis akcije: Muzej bančništva Slovenije, ki je nastal pod okriljem NLB, na Čopovi ulici 3 v Ljubljani, predstavlja bančno dediščino pri nas od leta 1820 do danes. S svojimi poučnimi in zabavnimi vsebinami je primer odlične prakse ohranjanja bančne kulturne dediščine in predstavlja popestritev muzejske ponudbe v Ljubljani. Kot tak je zanimiv tudi za tuje turiste, ki so jih, na stičnih točkah z njimi, k obisku povabili s serijo hudomušnih besednih iger iz sveta financ in bančništva. Dobiček Obisk garantiran.
Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, tisk, družbena omrežja, oprema prodajnih mest, ...
Predstavniki naročnika: Ana Herman, Irena Čuk
Direktorica naročnika: Urša Pučko
Vodji projekta v agenciji: Peter Jagodic in Neža Šimenc
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Tekstopisec: Andraž Čelik
Oblikovalec: Nejc Romih
VIR: MM