Ikea v sodelovanju z McCann Worldgroup predstavlja prvo globalno tržnokomunikacijsko akcijo, ki slavi čarobnost doma, ki jo lahko Ikeini kupci dosežejo po žepu prijaznih cenah.
Ikea v sodelovanju z McCann Worldgroup predstavlja prvo globalno tržnokomunikacijsko akcijo, ki slavi čarobnost doma, ki jo lahko Ikeini kupci dosežejo po žepu prijaznih cenah.
kea je po 80-ih letih obstoja ustvarila prvo globalno tržnokomunikacijsko akcijo in jo poimenovala »Poskusite to doma«. Pri projektu so sodelovali z McCann Worldgroup, oglas bo viden na 31-ih različnih trgih. Pri švedskem trgovskem velikanu so prepričani, da jim bo enoten pristop pomagal pritegniti kupce preko meja, ki se spopadajo s trenutno krizo rastočih življenjskih stroškov, saj jih od drugih ne ločijo le prijazne cene, temveč tudi filozofija. »Dom je več kot le prostor za prehranjevanje in spanje – je prostor, kjer lahko sprostite svojo ustvarjalnost in se zabavate,« je dejala Licca Li, vodja globalnega marketinga pri skupini Ingka Group, in dodala: »Ko je Ikea leta 1943 začela delovati, smo imeli sedež samo na Švedskem. Od takrat smo po vsem svetu izjemno rasli. Ena od vrednot naše blagovne znamke je prenova in izboljšava, zato je edino primerno, da letos, ko Ikea praznuje 80. obletnico, testiramo in preizkusimo nekaj novega.«
kea je po 80-ih letih obstoja ustvarila prvo globalno tržnokomunikacijsko akcijo in jo poimenovala »Poskusite to doma«. Pri projektu so sodelovali z McCann Worldgroup, oglas bo viden na 31-ih različnih trgih. Pri švedskem trgovskem velikanu so prepričani, da jim bo enoten pristop pomagal pritegniti kupce preko meja, ki se spopadajo s trenutno krizo rastočih življenjskih stroškov, saj jih od drugih ne ločijo le prijazne cene, temveč tudi filozofija. »Dom je več kot le prostor za prehranjevanje in spanje – je prostor, kjer lahko sprostite svojo ustvarjalnost in se zabavate,« je dejala Licca Li, vodja globalnega marketinga pri skupini Ingka Group, in dodala: »Ko je Ikea leta 1943 začela delovati, smo imeli sedež samo na Švedskem. Od takrat smo po vsem svetu izjemno rasli. Ena od vrednot naše blagovne znamke je prenova in izboljšava, zato je edino primerno, da letos, ko Ikea praznuje 80. obletnico, testiramo in preizkusimo nekaj novega.«
Oglas so najprej predvajali v Italiji, na Finskem in v Belgiji, akcijo pa bodo počasi prenesli tudi v Veliko Britanijo, ZDA, Avstralijo in še na drugih 31 ključnih trgov. Ali bo Ikea to tržnokomunikacijsko akcijo imela tudi v Sloveniji, še ni znano.
https://youtu.be/94T1TY9YZUE
https://youtu.be/fo07PYk0jW0
VIR - MM Marketing Magazin