SsangYong Musso je prostoren in je dobro opremljen ter se zaradi zmogljivega motorja in štirikolesnega pogona ne bo boril s težkim tovorom zadaj – in to še preden upoštevate garancijo.

Pri Carbuyerju je vrednost zelo pomembna in Musso se je pri tem odlično izkazal.

SsangYong je že od leta 1954 korejski specialist za vozila 4x4

V uredništvu Carbuyerja so vozili, preučevali in ocenili vsakega konkurenta v vseh najbolj priljubljenih segmentih Združenega kraljestva, pri čemer so vsakega ocenili glede na njegove odlike – za stranke, ki so jim namenjeni. Vsak model je dobil skupno oceno za lažjo primerjavo, po mesecih ocenjevanja pa so razkrili najboljše avtomobile v 18 kategorijah.
Za nagrado za najboljši avto se mora model odlikovati na področju operativnih stroškov, varnosti, tehnologij, zmogljivosti in praktičnosti. Za zmago ni dovolj, da se dobro znajdete le na enem ali dveh od teh področij; mora biti dovršen na vseh področjih. Zmagovalce je treba nato soditi drug proti drugemu, da pridobijo laskavi naziv Carbuyerjevega avta leta.

Uredništvo Carbuyerja je o Mussu napisalo:
»SsangYong Musso je prostoren in je dobro opremljen ter se zaradi zmogljivega motorja in štirikolesnega pogona ne bo boril s težkim tovorom zadaj – in to še preden upoštevate garancijo. Pri Carbuyerju je vrednost zelo pomembna in Musso se je pri tem odlično izkazal."

SsangYong Musso je robusten poltovornjak, ki ponuja veliko avta za zelo ugodno ceno, in vse pomembne elemente, ki jih potrebujete v delovnem vozilu: visoko vlečno zmogljivost in obremenitev. Izdelala ga je korejska znamka, ki si zadnja leta prizadeva spremeniti svojo podobo, najnovejša različica pa ima drzen in sodoben videz, ki ji pomaga tekmovati z bolj znanimi tekmeci. Najnovejši Musso temelji na istem naboru delov kot SUV SsangYong Rexton in zdi se, da bo Musso s partnerstvom veliko pridobil. To pa zato, ker ima vso razkošje potniškega SUV-ja, kot so povezljivost s pametnim telefonom in usnjeni sedeži. Tekmeca sta Volkswagen Amarok in Ford Ranger, vendar je Musso veliko cenejši od teh modelov. Vedno je bil cenovno ugoden tovornjak, a ko so modeli, kot je Mitsubishi L200, v Združenem kraljestvu umaknjeni iz prodaje, je SsangYong postal eden najbolj cenovno ugodnih tovornjakov, ki jih lahko kupite, še posebej, ker je zdaj tudi zelo dobro opremljen. Najnovejšo različico je zlahka opaziti zaradi ogromne maske, ki daje tovornjaku značilen videz. Ni bistveno drugačen od prejšnje različice, vendar so različne posodobitve dale Mussu večjo privlačnost kot kdaj koli prej. 

Zmogljiv turbodizelski motor, štirikolesni pogon, ročni ali samodejni menjalnik
Pod motornim pokrovom se skriva 2,2-litrski turbodizelski motor s 132 kW (179 KM), bodisi s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom. Njegov motor e-XDi220 je večji in zmogljivejši od 1,9-litrskega motorja s 120 kW (163 KM) Isuzujevega D-MAX in 2,0-litrskega motorja Forda Rangerja s 124 kW (168 KM), močnejši pa je tudi od 2,3-litrskih motorjev, vgrajenih v Nissan Navara in Mitsubishi L200. Medtem ko pospeševanje ni primarna prednost, Musso pospeši od 0 do 100 km/h hitreje od nekaterih tekmecev (11,3 sekunde za ročne in 11,9 sekunde za samodejne modele), zaradi česar je hitrejši od D-Maxa in Navare. Kar je zelo pomembno pri tvorstnih vozilih, Musso ima dovolj vlečne moči za vleko 3.500 kg težke prikolice. Motor je presenetljivo tih in uglajen. Številni tovornjaki imajo precej ropotajoče dizelske motorje, in ropotanje v tem novem Mussu ni povsem izginilo, je pa tišji kot Ford Ranger, zlasti v prostem teku. Ima tudi kar 420 Nm navora, kar pomaga pri vsakodnevni vožnji in vleki ali prenašanju težkega tovora.
Na voljo je šeststopenjski ročni ali samodejni menjalnik, Musso pa ima standardno štirikolesni pogon. Moč se med običajno vožnjo zarado varčevanja z gorivom prenaša samo na zadnji kolesi, po potrebi pa vključi še sprednji kolesi, če sistem zazna zdrs. Za zelo težaven teren je na voljo nižje prestavno razmerje, ki omogoča, da pri nizkih hitrostih uporabite več moči in navora motorja.

SsangYong je izboljšal kakovost v notranjosti svojega poltovornjaka
Dejansko se značilnosti vrhunske opreme, kot je ekološko usnje Nappa, berejo bolj kot specifikacijski list za prestižni avtomobil. V notranjosti so z usnjem oblazinjeni deli okoli armaturne plošče in pa seveda sedeži. Večina različic ima tudi ogrevana in hlajena prednja sedeža, ki ju bodo zagotovo cenili vsi, ki pozimi delajo na prostem. Druge standardne funkcije vključujejo klimatsko napravo s filtri, ki preprečujejo vstop drobnega prahu v notranjost, in 12-voltno/120-vatno vtičnico v tovornem delu. V Združenem kraljestvu so zdaj na voljo štirje nivoji opreme, pri čemer so najvišji nivoji še dodatno obogateni zahvaljujoč 9,2-palčnemu infotainment sistemu, ki podpira satelitsko navigacijo TomTom, Android Auto, Apple CarPlay in kamero za vzvratno vožnjo.

Kabina SsangYong Mussa je dovolj prostorna za 5 ljudi
D
vojna kabina z zadnjimi sedeži je zasnovana tako, da vsem potnikom nudi dovolj prostora za noge in komolce, da se udobno počutijo. 
Tovorni del, keson, ima poleg električne vtičnice tudi vrtljive kavlje, ki olajšajo privezovanje tovora in preprečujejo drsenje tovora. Kot večina pickupov v tem razredu je tudi Mussov keson zasnovan za prevoz približno tone teže in ustreza evro paleti. Karoserija je nameščena na šasijo v osmih točkah, znotraj obokov koles pa so nove obloge iz poliestra, skupaj z boljšo zvočno, prašno in vodoodporno zaščito v motornem prostoru. Na voljo so tudi večji gumijasti nosilci motorja za blaženje hrupa in tresljajev. Vrata so bila zasnovana tudi tako, da pokrivajo pragove, tako da je manj verjetno, da boste po odprtju imeli blato na nogah.

Vleka do 3.500 težke prikolice
Kupci Mussov bodo cenili to, da imajo različice s samodejnim menjalnikom največjo dovoljeno vlečno zmogljivost 3.500 kg za priklopnike z zavoro, medtem ko nosijo eno tono tovora. Različice z ročnim menjalnikom lahko vlečejo 3.200 kg, uradna nosilnost za Mussa je 1.095 kg.

SsangYong je že od leta 1954 korejski specialist za vozila 4x4
SsangYong ni posebej znana znamka v Evropi, vendar gre za specialista za vozila s štirikolesnim pogonom in pickupe in je bil ustanovljen leta 1954. Mussovo podvozje je posebej okrepljeno za dodatno trdnost in da je njegov nos zasnovan za večjo zaščito pešcev v primeru trka.

PR: SSangYong