Ena od blagovnih znamk, ki je navdušila tako na lanskem kot na letošnjem SOF-u, je Burek Olimpija, ki je letos postal celo znamka leta.

Ena od blagovnih znamk, ki je navdušila tako na lanskem kot na letošnjem SOF-u, je Burek Olimpija, ki je letos postal celo znamka leta.

Tina Guček Novinarka Marketing magazina

Lani so navdušili z akcijo »Glavni proti jutru« in zanjo prejeli veliko nagrado, letos pa so veliko nagrado (poleg nje pa še štiri zlate in dve srebrni) prejeli za »Burekuno«. Obe akciji so zasnovali z Agencijo 101, kot pravi Vinko Zovko, vodja blagovne znamke, pa so v preteklih letih samostojno pripravili še kaj nekaj projektov, ki so prav tako navdušili in v javnosti doživeli izjemen odziv.

Kot pravi Zovko, je bila ena od stvari, ki jih je letos na SOF-u najbolj navdušila, dejstvo, da so kot »majhen igralec« na slovenskem trgu uspeli tako prepričati stroko, da so prejeli naziv znamke leta. »Očitno tudi majhni lahko z veliko srčnosti in dobrimi idejami konkuriramo velikim in jih celo premagamo, kar ni motivacija samo nam, ampak verjetno tudi drugim manjšim podjetjem,« je povedal za MM.

»ŽELIMO VRAČATI DRUŽBI«

Ker ni ravno običajno, da »majhna« podjetja sodelujejo z agencijami, nas je zanimalo, kako je prišlo do sodelovanja z Agencijo 101. V agenciji so sami navezali stik z njimi in skupaj so izpeljali najprej lansko uspešno kampanjo, s katero so »začinili« podelitev Michelinovih zvezdic z dostavo burekov prejemnikom zvezdic. Sledil je letošnji projekt, v okviru katerega so »odprli« prvo in edino »menjalnico« na svetu, kjer so ljudje hrvaške kune lahko zamenjali za burek, vse skupaj pa so povezali še z dobrodelnostjo. Prav vračanje družbi je namreč visoko na seznamu njihovih vrednot. »Zelo se trudimo tudi razvijati odnos z našo skupnostjo, biti povezani z ljudmi na ulici in delovati v splošno dobro,« pove Vinko Zovko.

Ravno iz misli na druge je izvirala njihova prva odmevnejša poteza, ki sega v čas pandemije koronavirusa. Takrat je veliko pozornosti požel Woltov dostavljalec, ki si je sredi Ljubljane za malico privoščil burek. Ker si je med jedjo (razumljivo) snel zaščitno masko, je dobil denarno kazen, pri Burek Olimpiji pa so mu ponudili, da kazen namesto njega plačajo oni.

ZA »FRENDA« JE BUREK BREZPLAČEN, ZA SDH STANE 300 EVROV

Še ena akcija, ki je bila med opažemimi, je »Burek za frenda«, v kateri so pozvali vse, ki si lahko privoščijo, da plačajo dodaten burek, sami pa so k temu dodali še enega. Kdor si bureka ne more privoščiti, ga tako še vedno lahko dobi brezplačno z geslom burek za frenda.

A če ga nekateri dobijo brez plačila, morajo drugi zanj mastno plačati. Tako so maja letos na Facebooku objavili naslednje besedilo: Dragi SDH, 20.000 evrov plače?! Lahko, a od danes naprej je za vas burek 300 evrov za kos.

Še ena spontana objava je nastala na kolesarski dirki Giro d'Italia. Ko je Primož Roglič na Svetih Višarjah skoraj zašel v težave, pri čemer mu je pomagal (takrat še) neznanec v rdeči majici, so »junaku« takoj ponudili brezplačen burek za celo leto.

‼️POZOR‼️ Iščemo fanta, ki je danes pomagal Rogliču, ko mu je padla ketna na Giru. Naj nas kontaktira in dobil bo FREE BUREK za CELO LETO 🇸🇮💪💪💪❤️ #BurekOlimpija

ZA POMOČ GA PROSIJO TUDI DRUGI

Vinko Zovko, ki je sicer zaposlen na ljubljanski ekonomski fakulteti, pravi, da je sam avtor večine idej. »Če želiš izstopati, moraš res razumeti znamko in jo čutiti ... Nekdo zunanji bi to počel veliko težje. Mislim, da to predanost potem začutijo tudi drugi, ki se povežejo z našo zgodbo. Se pa zadnje čase dogaja, da me pogosto kontaktirajo različni ljudje in me prosijo, če bi kaj podobnega delal še za njihovo podjetje oz. blagovno znamko,« pove.

VIR: MM