Božičnih oglasov zlepa ne zmanjka – nekateri nas nasmejijo, drugi ganejo, tretji pa preprosto spravijo v dobro voljo.

Toyotin oglas »Kot da nihče ne gleda« (»Like no one is watching«) so zasnovali v agenciji Saatchi & Saatchi, režiral pa jo je oskarjev nominiranec Ted Melfi. V njej spremljamo Claro, ki v prazničnem času nesebično pomaga vsem, na srečo pa drugi opazijo njeno dobroto in se ji zanjo tudi zahvalijo.

Si predstavljate, da bi za božič spoznali ljubezen svojega življenja in še zadeli na lotu? Tudi to se lahko zgodi v oglasu za britansko loterijo.

Ni božiča brez kančka čarovnije. V tem petminutnem oglasu za igričarsko blagovno znamko Wargaming sta jo pričarala superzvezdnika Arnold Schwarzenegger in Milla Jovovich.

Če boste med gledanjem tega oglasa za Toys'R'Us pomislili, da veste, kako se bo končal ..., glejte do konca. Presenečeni boste. Otroci pač obožujejo igrače.
Italijanska spletna trgovina Rinascente v svojem oglasu pravi, da moramo verjeti v čudeže.

Če gre verjeti oglasu švicarske spletne trgovine Manor, pri njih dobite tako vrhunska darila, da jih nikakor ne bo mogel nihče prekositi.

Prve prispevke o letošnjih božičnih oglasih najdete tukaj, tukaj in tukaj.

VIR: MM