Blagovna znamka Lisca je pred poletjem predstavila svojo novo kolekcijo ženskih kopalk za leto 2023, ki jo je želela prvenstveno predstaviti na hrvaškem trgu. S ciljema krepitve ozaveščenosti o novi kolekciji kopalk in posledično dviga prodaje prek spletne trgovine lisca.hr so se pri blagovni znamki odločili za izvedbo oglaševalske akcije v digitalnih medijih.

Cilji
  • Primarni cilj: povečati ozaveščenost o novi kolekciji ženskih kopalk za leto 2023 na hrvaškem trgu.
  • Sekundarni cilj: povečati prodajo ženskih kopalk prek spletne trgovine lisca.hr.

Rezultati
  • Med oglaševalsko akcijo se je število organskih iskanj kopalk Lisca povečalo za 180 odstotkov.
  • Med oglaševalsko akcijo je bila zabeležena 8-krat večja prodaja prek spletne trgovine kopalk kot v enakem obdobju preteklega leta.

Zadnje študije primerov

Blagovna znamka Lisca je pred poletjem predstavila svojo novo kolekcijo ženskih kopalk za leto 2023, ki jo je želela prvenstveno predstaviti na hrvaškem trgu. S ciljema krepitve ozaveščenosti o novi kolekciji kopalk in posledično dviga prodaje prek spletne trgovine lisca.hr so se pri blagovni znamki odločili za izvedbo oglaševalske akcije v digitalnih medijih.

Na podlagi zastavljenih ciljev smo za blagovno znamko Lisca pripravili strategijo oglaševanja v digitalnih medijih, temelječo na vpogledih v prvoosebne podatke, ki jih Lisca zbira in plemeniti v svoji platformi za upravljanje prvoosebnih podatkov iPROM Private DMP.

Prvoosebne podatke, ki smo jih s tehnologijo umetne inteligence segmentirali in opredelili ključne mikro segmente ciljnega občinstva za aktualno oglaševalsko akcijo, smo dodatno obogatili še s tretjeosebnimi podatki, tj. s sorodnimi vzorci uporabnikov digitalnih medijev na ciljnem trgu, ki imajo podobne vedenjske in medijske navade kot identificirana prvoosebna ciljna občinstva. S tem smo zagotovili, da smo z oglaševalsko akcijo nagovorili specifične preference in potrebe ciljnih občinstev, ki so izkazala namero za nakup ženskih kopalk, in tem občinstvom podobne uporabnike.

Segmente ciljnega občinstva smo nato z uporabo platforme iPROM Programmatic Platform ciljno nagovarjali s prikaznim oglaševanjem v uredniških digitalnih medijih, pri čemer smo uporabljali napredne dinamične oglasne formate. Tehnološka rešitev iPROM Spider Ad™ je omogočila dinamično prikazovanje izdelkov iz nove kolekcije glede na izražene nakupne preference, kar je še dodatno povečalo učinkovitost oglaševalske akcije.

Direktor marketinga in spletne prodaje pri blagovni znamki Lisca Anže Marčun je izrazil zadovoljstvo z rezultati oglaševalske akcije: »Med oglaševalsko akcijo smo dosegli kar 8-krat večjo spletno prodajo v primerjavi z enakim obdobjem preteklega leta, kar potrjuje učinkovitost zastavljene strategije prikaznega oglaševanja z uporabo prvoosebnih podatkov. Poleg tega smo med oglaševalsko akcijo zabeležili 180-odstotno povečanje števila organskih iskanj naših izdelkov, kar pomeni, da smo z oglaševalsko akcijo v digitalnih medijih ne le povečali ozaveščenost o novi kolekciji, temveč tudi okrepili prepoznavnost blagovne znamke nasploh in povečali zanimanje potencialnih strank za našo ponudbo.«
Zaradi dokazanega uspeha strategije ciljanja in zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijev na osnovi prvoosebnih podatkov na hrvaškem trgu z uporabo iPROMovih neodvisnih oglaševalskih rešitev bo blagovna znamka Lisca s ciljem doseganja večje prepoznavnosti blagovne znamke in povečanja prodaje na svetovni ravni postopno začela uvajati tovrstne strategije tudi na drugih trgih.

VIR: Iprom