A1 v svojem boju proti podnebnim spremembam podpira urbano čebelarjenje in povečanje števila čebel v mestih. Pri najnovejši kampanji #BEEcomeAFollower jim je pomagala DROM agency.

A1 v svojem boju proti podnebnim spremembam podpira urbano čebelarjenje in povečanje števila čebel v mestih. Pri najnovejši kampanji #BEEcomeAFollower jim je pomagala DROM agency.

Kratek opis akcije: Čebele samotarke, ki so med najpomembnejšimi opraševalci, so zaradi sprememb v okolju močno ogrožene, vedno težje pa najdejo tudi primerna mesta za gnezdenje, zlasti v urbanem okolju. Ob letošnjem svetovnem dnevu čebel je A1 zato svojemu logotipu pred poslovno stavbo v Ljubljani dodal novo funkcijo – postal je hotel za čebele samotarke. Te so za nekaj dni zavzele tudi družbena omrežja A1 in sledilce pod ključnikom #BEEcomeAFollower izobraževale o svoji pomembni vlogi. Ob tej priložnosti je DROM agency ustvarila repliko hotela v virtualni podobi, s katero so sledilce preko kampanje »najemi hotelsko sobo« spodbujali, da se izobrazijo o pomembnih, a pogosto spregledanih članih naše narave, hkrati pa se potegovali za svoj čisto pravi čebelji hotel. S projektom so pomagali pogosto spregledanim opraševalkam in jim omogočili, da še naprej opravljajo svoje poslanstvo.

Elementi akcije: objave na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Ana Boršič, Katja Vidovic in Anja Bogataj

Kreativna direktorja: Nino Bavčar in Nina Jakovljević

Tekstopisca: Nino Bavčar in Jasna Kogej Krašovec

Umetniški direktor in oblikovalec: Marko Klemen

Izvedbeni oblikovalci: Marko Klemen, Tadej Abram in Dominik Skornšek

Fotografinja: Lara Rožemberg

Strateška direktorica: Nina Jakovljević

Vodje projekta: Nina Jakovljević, Ingrid Kozole in Lea Simonič

Oglaševanje: Sabina Juntez

Urednica družbenih omrežij: Jasna Kogej Krašovec

Čas trajanja akcije: maj 2023

VIR: MM