A1 v svojem boju proti podnebnim spremembam podpira urbano čebelarjenje in povečanje števila čebel v mestih. Pri najnovejši kampanji #BEEcomeAFollower jim je pomagala DROM agency.
A1 v svojem boju proti podnebnim spremembam podpira urbano čebelarjenje in povečanje števila čebel v mestih. Pri najnovejši kampanji #BEEcomeAFollower jim je pomagala DROM agency.
Kratek opis akcije: Čebele samotarke, ki so med najpomembnejšimi opraševalci, so zaradi sprememb v okolju močno ogrožene, vedno težje pa najdejo tudi primerna mesta za gnezdenje, zlasti v urbanem okolju. Ob letošnjem svetovnem dnevu čebel je A1 zato svojemu logotipu pred poslovno stavbo v Ljubljani dodal novo funkcijo – postal je hotel za čebele samotarke. Te so za nekaj dni zavzele tudi družbena omrežja A1 in sledilce pod ključnikom #BEEcomeAFollower izobraževale o svoji pomembni vlogi. Ob tej priložnosti je DROM agency ustvarila repliko hotela v virtualni podobi, s katero so sledilce preko kampanje »najemi hotelsko sobo« spodbujali, da se izobrazijo o pomembnih, a pogosto spregledanih članih naše narave, hkrati pa se potegovali za svoj čisto pravi čebelji hotel. S projektom so pomagali pogosto spregledanim opraševalkam in jim omogočili, da še naprej opravljajo svoje poslanstvo.
Elementi akcije: objave na družbenih omrežjih
Predstavnice naročnika: Ana Boršič, Katja Vidovic in Anja Bogataj
Kreativna direktorja: Nino Bavčar in Nina Jakovljević
Tekstopisca: Nino Bavčar in Jasna Kogej Krašovec
Umetniški direktor in oblikovalec: Marko Klemen
Izvedbeni oblikovalci: Marko Klemen, Tadej Abram in Dominik Skornšek
Fotografinja: Lara Rožemberg
Strateška direktorica: Nina Jakovljević
Vodje projekta: Nina Jakovljević, Ingrid Kozole in Lea Simonič
Oglaševanje: Sabina Juntez
Urednica družbenih omrežij: Jasna Kogej Krašovec
Čas trajanja akcije: maj 2023
VIR: MM