Projekt #Playforskateistan, ki so ga v Futuri DDB zasnovali v sodelovanju z nemškim DDB, se je v dveh kategorijah uvrstil med finaliste tekmovanja BalCannes. Poleg Agencije 101 je Futura DDB tako druga slovenska agencija v finalu BalCannesa.
Projekt #Playforskateistan, ki so ga v Futuri DDB zasnovali v sodelovanju z nemškim DDB, se je v dveh kategorijah uvrstil med finaliste tekmovanja BalCannes. Poleg Agencije 101 je Futura DDB tako druga slovenska agencija v finalu BalCannesa.
V dobrodelnem projektu #PlayForSkateistan se je Futura DDB povezala z DDB Germany, nevladno organizacijo Skateistan in spletno gamersko skupnostjo, imenovano »modding« skupnost, ki ustvarja in v igre vključuje modifikacije, znane kot »modi«. Navdih so našli v resničnih življenjskih zgodbah otrok iz ogroženih okolij, ki zaradi globalnih konfliktov nimajo otroštva, kakršnega bi morali imeti. Tako so ustvarili tri like, ki temeljijo na resničnih učencih Skateistana in njihovih zgodbah – Saro, Natalio in Aruna. Z njihovo pomočjo so se gamerji lahko vključili v igro in hkrati donirali za otroke, da bodo ti lahko rolkali tudi v resničnem svetu.
V dobrodelnem projektu #PlayForSkateistan se je Futura DDB povezala z DDB Germany, nevladno organizacijo Skateistan in spletno gamersko skupnostjo, imenovano »modding« skupnost, ki ustvarja in v igre vključuje modifikacije, znane kot »modi«. Navdih so našli v resničnih življenjskih zgodbah otrok iz ogroženih okolij, ki zaradi globalnih konfliktov nimajo otroštva, kakršnega bi morali imeti. Tako so ustvarili tri like, ki temeljijo na resničnih učencih Skateistana in njihovih zgodbah – Saro, Natalio in Aruna. Z njihovo pomočjo so se gamerji lahko vključili v igro in hkrati donirali za otroke, da bodo ti lahko rolkali tudi v resničnem svetu.
»Futura DDB, DDB Germany in Skateistan smo s projektom pozvali gamerje po vsem svetu, naj ne igrajo le igre, ampak naj odigrajo večjo vlogo: Don’t just play a game – Play a part,« pravijo v agenciji.
VIR - MM Marketing Magazin