Tokrat svoje najbolj priljubljene aplikacije letošnjega poletja razkrivajo Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav), Nataša Sernc (Nova KBM) in Peter Vidmar (Agencija 101).
Tokrat svoje najbolj priljubljene aplikacije letošnjega poletja razkrivajo Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav), Nataša Sernc (Nova KBM) in Peter Vidmar (Agencija 101).
Peter Vidmar, direktor in partner v Agenciji 101, pravi, da dnevno uporablja zares veliko aplikacij – od družbenih in splošnih medijev do športnih aplikacij, glasbe in bančnih storitev. »Vsekakor pa z vsebinskega vidika največ uporabljam aplikacijo HBR – Harvard Business Review, ki širše pokriva poslovno področje. Tako se lahko kakovostno informiram o zadnjih poslovnih in tehnoloških trendih, marketingu, organizaciji in ekonomiji,« je povedal za MM.
Peter Vidmar, direktor in partner v Agenciji 101, pravi, da dnevno uporablja zares veliko aplikacij – od družbenih in splošnih medijev do športnih aplikacij, glasbe in bančnih storitev. »Vsekakor pa z vsebinskega vidika največ uporabljam aplikacijo HBR – Harvard Business Review, ki širše pokriva poslovno področje. Tako se lahko kakovostno informiram o zadnjih poslovnih in tehnoloških trendih, marketingu, organizaciji in ekonomiji,« je povedal za MM.
ZVESTA »SLUŽBENIM APLIKACIJAM«
Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za trženjsko komuniciranje v Zavarovalnici Triglav, je najbolj zvesta »službenim aplikacijam«. »Ne le med poletnimi doživetji, tudi sicer med vožnjo redno uporabljam aplikacijo DRAJV. Ta me med drugim spremlja tudi, ko se z družino odpravimo na izlete z avtodomom. Po koncu poti v njej vedno preverim, kako varna je bila moja vožnja, analiziram in izboljšujem svoje vozne navade, prav tako si lahko 'privozim' do 25 % popusta na zavarovanje vozila,« pravi. Da se lahko na poletne izlete kar najbolje pripravi, uporablja tudi aplikacijo Triglav vreme, s katero preveri napoved temperature, padavin in jakosti vetra v številnih slovenskih krajih in gorah, prav tako pa si v njej lahko kadar koli ogleda radarsko sliko. Da se lahko izogne oziroma primerno zavaruje pred neželenimi vremenskimi pojavi, kot je na primer toča, ima vklopljena tudi potisna obvestila, ki jo v realnem času opozorijo na morebitne prihajajoče nevarnosti.
»Poleg omenjenih aplikacij, s katerima želimo v Triglavu širšo javnost spodbuditi k varnemu in samozaščitnemu ravnanju, z veseljem uporabim tudi našo mobilno aplikacijo i.triglav, v kateri lahko neposredno pred potovanji sklenem turistično zavarovanje ali med potovanji preverim, kaj vse je vključeno vanj, podaljšam oziroma obnovim morebitna druga zavarovanja ter preverjam stanje svojih naložb v Triglav Skladih,« pripoveduje. V prostem času pa večkrat poseže tudi po vsebinah aplikacije MasterClass. Te vključujejo video predavanja, s katerimi lahko raziskuje teme, povezane z osebnimi zanimanji, nadgrajuje strokovna znanja in krepi lastne kompetence, kot je še povedala za MM.
LETOS JE MED POGOSTEJŠIMI DEŽ
Nataša Sernc, vodja oddelka za tržno komuniciranje v Novi KBM, pravi, da aplikacije, ki jih spremlja poleti, niso bistveno drugačne kot sicer – z izjemno aplikacije Dež, ki jo pogosteje spremlja zaradi vremenskih nevšečnosti tega poletja. »Klasične« komunikacijske aplikacije jo spremljajo tako pri službenih kot izvenslužbenih aktivnostih. »Za družinska popotovanja in sprostitev radi prisluhnemo Audio Booku ali pogledamo zanimive vsebine na Netflixu in Disney Plusu. Med mediji mi je še vedno najbližje rtvslo, upravljanje financ pa spremljam preko mBank@Net in mDenarnic@. Za nakupovalna doživetja jih je malce več, vedno aktualna pa sta tudi Booking ali ACSI Campsites Europe,« pravi. Ko ji ostane še kaj časa, odpre HBR Global, med tistimi, ki so na njenem seznamu želja, pa je kakšna športna ali jogijska aplikacija, s katerimi morda začne ob koncu poletja.
VIR: MM Marketing Magazin