Platforma za prodajo modnih oblačil Answear je praznovala prvo obletnico delovanja v Sloveniji. Ob tem so priredili ekstravagantno rojstnodnevno zabavo v restavraciji AFTR.
Platforma za prodajo modnih oblačil Answear je praznovala prvo obletnico delovanja v Sloveniji. Ob tem so priredili ekstravagantno rojstnodnevno zabavo v restavraciji AFTR.
Praznovanje »prve svečke« in uspeha je potekalo v urbani restavraciji AFTR, ki slovi po sodobnem ambientu in kulinarični odličnosti. Kuharski mojster Jorg Zupan, nagrajen z Michelinovo zvezdico, je za goste pripravil izjemno kulinarično izkušnjo, za glasbo je skrbel didžej Mike Vale, za dobro vzdušje pa obiskovalci zabave, med katerimi je bilo kar nekaj znanih obrazov slovenske estrade, med drugim Jasna Vale, Gaja Prestor, Pika Zrim, Robert Roškar, Katarina Benček, Ula Furlan, Danica Lovenjak in drugi.
Praznovanje »prve svečke« in uspeha je potekalo v urbani restavraciji AFTR, ki slovi po sodobnem ambientu in kulinarični odličnosti. Kuharski mojster Jorg Zupan, nagrajen z Michelinovo zvezdico, je za goste pripravil izjemno kulinarično izkušnjo, za glasbo je skrbel didžej Mike Vale, za dobro vzdušje pa obiskovalci zabave, med katerimi je bilo kar nekaj znanih obrazov slovenske estrade, med drugim Jasna Vale, Gaja Prestor, Pika Zrim, Robert Roškar, Katarina Benček, Ula Furlan, Danica Lovenjak in drugi.
VISOKA MODA, HITRA DOSTAVA
Sandra Gašperić, ki je odgovorna za slovenski in hrvaški trg modne platform, je za bralce MM-a dejala, da je bilo prvo leto delovanja podjetja Answear izjemno uspešno, uporabniško izkušnjo pa stalno izboljšujejo. »Največja prednost platforme je zagotovo hitra dostava, ki traja največ 48 ur,« je razložila. Blagovna znamka Answear se po prvem letu delovanja v Sloveniji počuti odlično, je dodala v hecu: »Rezultati v Sloveniji so tako dobri, sa so presenetili same lastnike iz Poljske.«
Spletna modna trgovina, ki uporabnikom ponuja več kot 500 svetovno znanih blagovnih znamk, kot so Diesel, Guess, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY, Moschino, Kenzo, Burberry, je po besewdah Gašperićeve drugačna od drugih ponudnikov in zato tudi toliko bolj uspešna.
ZA DOBRO DRUŽBE IN OKOLJA
»Že od svojega nastanka smo zavezani družbeni odgovornosti v vseh segmentih, odlične primer tega je, da je v podjetju zaposlenih več kot 70 odstotkov žensk. Ustvarili pa smo tudi lastno blagovno znamko answear.LAB. Z njo želimo biti zgled drugim na področju trajnostne proizvodnje, hkrati pa podpirajo pravice žensk, se borijo proti neenakosti spolov v družbi in marginaliziranih skupin, hkrati pa predstavlja tudi medij za dobrodelne pobude. Ženske oblikovalke ustvarjajo obleke le za ženske. Znamka je v Sloveniji zelo uspešna in vedno pride na lestvico petih najbolj prodajanih znamk meseca. Ker ima lahko modna industrija negativen prizvok zaradi izdelovanja oblek na Kitajskem in in izkoriščanja delovne sile, Answear sodeluje izključno z majhnimi evropskimi tovarnami, materiali so ekološki in trajnostni. Kupce izobražujemo o pozitivnih nakupovalnih navadah in rešitvah, ki zmanjšujejo vpliv modne industrije na okolje. Dober primer prakse je pobuda Wear&Share, preko katere vabimo potrošnike, naj brezplačno vrnejo obleke, ki jih ne potrebujejo več, Answear pa jih bo uporabil za recikliracnje, trženje rabljenega blaga ali ponovno uporabo, poleg tega pa bo slovenska organizacija Treecelet za vsak kilogram oblek posadila drevo za agropogozdovanje Slovenije.«
VIR - Marketing Magazin