Pred začetkom Akademije za vizualne komunikacije in dizajn (Akademija ViD), smo se pogovarjali z enim od predavateljem.

Pred začetkom Akademije za vizualne komunikacije in dizajn (Akademija ViD), smo se pogovarjali z enim od predavateljem. Fotograf Primož Lukežič pravi, da ta izobraževalni program vidi kot odlično priložnost za pridobivanje konkretnih znanj.

»Na delavnici se bomo pogovarjali predvsem o tem, kako gledati fotografijo in video, kako manipulirati z gledalčevim fokusom, govorili bomo pa tudi o tem, kako naj naročnik in fotograf oz. režiser komunicirata, izmenjujeta informacije ter kako pripraviti dober brief,« pravi Primož Lukežič.  

Akademijo ViD vidi kot sogovornika, ki v polju marketinga in komunikacij deluje s pravo mero prezence in kredibilnosti, posledično pa s tem pritegne na predavanja udeležence, ki pričakujejo od predavanj največ, s svojo udeležbo pa so pripravljeni tudi sodelovati kot aktivni poslušalci.

Na vprašanje, ali vizualne komunikacije postajajo čedalje bolj pomembne, odgovori, da se mu zdi, da so bile pravzaprav vedno zelo pomembne. »Ljudje najprej stvar opazimo, šele nato jo interpretiramo, beremo, čutimo. Še pred zavestno interpretacijo podobe pa naša podzavest začne videno postavljati v kontekst in oceni, ali jo videno dovolj pritegne. V času krajše pozornosti je upoštevanje vizualnih pravil, predvsem nezavednih, še toliko bolj pomembno, saj imamo le kratek čas, da pritegnemo gledalca, čigar svet temelji na hitri menjavi podob,« je prepričan.
/

foto: Vita Orehek 

Z Akademijo ViD začnemo 4. maja 2023, več informacij pa najdete na na spletni strani

www.a-vid.si
.

VIR: Marketing Magazin