Pred dvajsetimi leti se je v Ljubljani pojavila nova »ženska« v mestu. To je agencija Nicha, ki jo v uspešnem dvojcu krmarita partnerici in sestri Lidia Pavlin in Marjeta Kirn Kljajič.

Kot pravita, sta v dveh desetletjih s svojo nišno ekipo »zakuhali« številne vrhunske oglaševalske akcije za domače in mednarodne naročnike, izpeljali preko 200 različnih dogodkov, zaključili več kot 1300 projektov za preko 200 naročnikov. Vmes sta skuhali okoli 17.000 kav (pa tudi kakšno marmelado), spekli številne sladke dobrote in vložili tudi kakšno zelenjavo.

»Po eni strani se nama zdi, da je teh dvajset let kar »zletelo« mimo in da smo še pred kratkim praznovali pravljičnih sedem, po drugi strani pa naju ta uspešna kilometrina v slovenskem konkurenčnem in turbolentnem okolju navdaja s ponosom, zadovoljstvom in potrditvijo naših partnerjev in prijateljev, da smo nekaj delali dobro in prav,« sta ob tej priložnosti povedali Lidia Pavlin in Marjeta Kirn Kljajič.


Pravita, da so v agenciji Nicha svojim naročnikom vedno prisluhnili in skupaj z njimi gradili močne blagovne znamke. Ponosni so na 'kemijo' z najzvestejšimi naročniki, ki traja že vseh 20 let. Eden takih je BTC, s katerim 'dihajo' skupaj že 20 let in s katerim so doživeli veliko lepih trenutkov. »Včasih so bili tudi stresni in manj lepi, a zelo poučni. Skozi vse vzpone in padce smo rasli skupaj in razvili iskrena prijateljstva, kar je pa v teh časih za nas največja naložba,« pravita.

Tudi med projekti, na katere ju vežejo še posebno lepi spomini, omenita prav praznovanje 50-letnice BTC-ja in celostne kampanje zanjo, ki so jo poimenovali »Mladostni polet pri 50-ih«. »Koliko srčne energije smo takrat vsi vložili v to kampanjo in dogodek za zaposlene ter upokojence v Unionski dvorani, na katerem smo ganjeno vsi jokali ob spominskem filmu, ki smo ga skupaj soustvarili. Ne oni kot naročnik ne mi kot agencija ne bi mogli sami, brez zaupanja in iskrenega sodelovanja, izpeljati tako velikega in odgovornega projekta,« skleneta.

VIR: MM