Mariborska Aritmija v teh dneh praznuje rojstni dan in pravijo, da je od nastanka agencije, ki je v kletnih prostorih stare vile v prekrasnem Tomšičevem drevoredu pričela svojo aritmično pot, minilo super hitrih 15 let.
Mariborska Aritmija v teh dneh praznuje rojstni dan in pravijo, da je od nastanka agencije, ki je v kletnih prostorih stare vile v prekrasnem Tomšičevem drevoredu pričela svojo aritmično pot, minilo super hitrih 15 let.
»Za nami je 15 let izkušenj, znanja, napak, navdiha in dobrih zgodb, ki smo jih ustvarjali skupaj z naročniki. Ne glede na vsa uspešna leta, smo v agenciji usmerjeni predvsem na danes in jutri. Pretekla leta nam zgolj godijo ali nas učijo,« je ob tej priložnosti za MM povedal Goran Radinović, ustanovitelj ter kreativni in umetniški direktor.
»Za nami je 15 let izkušenj, znanja, napak, navdiha in dobrih zgodb, ki smo jih ustvarjali skupaj z naročniki. Ne glede na vsa uspešna leta, smo v agenciji usmerjeni predvsem na danes in jutri. Pretekla leta nam zgolj godijo ali nas učijo,« je ob tej priložnosti za MM povedal Goran Radinović, ustanovitelj ter kreativni in umetniški direktor.
Dodaja, da jim je v zadnjih letih z odličnimi projekti in posledično nagradami na festivalih, uspel izjemen preboj. Danes pripravljajo strateške zasnove znamk, oblikujejo vizualne podobe, ustvarjajo kreativne komunikacije in digitalne vsebine. »Še vedno tudi snujemo izjemna pakiranja. Vsak, ki danes potrka na vrata Aritmije, že ve kaj vse dobi z nami. Ne glede na področja projektov, želimo vedno rezultat, ki bo imel širše sporočilo ali vpliv in bo za seboj pustil viden pečat. Z leti smo spoznali, da si ne želimo projektov, ki nimajo takšnih ciljev ali so celo sami sebi namen,« pravi Radinović.
Kako pa so praznovali? »Zelo na hitro smo s sodelavci uspeli upihniti rojstnodnevne svečke, navsezadnje je to praznik vseh nas. Čisto pravo rojstnodnevno žurko načrtujemo v jeseni, ko bomo zagoreli od poletja in spočiti od biznisa zaplesali na posebne aritmične ritme in vpili na vso grlo: 'Vse najboljše, Aritmija!'«
VIR: MM - Marketing Magazin