Zeleni odnosi z javnostmi, zelena odgovornost" NOVE SMERI, NOVI IZZIVI

Zeleni odnosi z javnostmi, zelena odgovornost"  NOVE SMERI, NOVI IZZIVI

Od 14. do 17. marca se bo odvijala 21. izdaja mednarodne PRO PR konference v Mona Plaza Hotelu v Beogradu pod motom programa: Nove smeri, novi izzivi. Med pričakovanimi temami so javne zadeve, odnosi z javnostjo, tehnologija, medijska transformacija, kultura in PR, turizem in PR, finance in PR. Program konference bo objavljen oktobra tega leta. Kot del PRO PR konference bodo podeljene tradicionalne nagrade PRO PR Globe Award.ZAHVALA PLITVIŠKIM JEZEROMKot del programa 20. jubilejne PRO PR konference se je organiziral sestanek z mediji, ki so se ga udeležili Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica Marketing magazina, Sonja Javornik, novinarka TV3, Biljana Andrijević, finančna in adiministrativna managerka Capital.ba, Goran Pavlović, glavni urednik JaTrgovac, Dušica Živković, marketing managerka Portal021, Goran Pejčić, novinar in urednik RTV Srbija, Žarko Simovič generalni manager Media Craft in Braslav Bradić, novinar za zunanje zadeve HRT.Medtem sta Katarina Marković, višja svetovalka direktorja za Narodni park Plitviška jezera in Mira Špoljarić, direktorica turističnega odbora Plitviških dolin in turističnega odbora Rakovice, predstavili vizijo in turistični potencial območja Plitviških jezer. Predstavnik organizacijskega komiteja se je zahvalil medijskim sponzorjem in turističnim združenjem ter jim predal certifikate zahvale.
KAKO VI VIDITE PRIHODNOST ODNOSOV Z JAVNOSTJO?Odnosi z javnostjo so hkrati ena izmed najbolj hitrejše rastočih poklicev in ena izmed najhitreje spreminjajočih in prilagodljivih na tržne trende. Odkar sem začela delati z mediji, so se zelo spremenili, od načinov komuniciranja do kanala skozi katere tržimo informacije. Informacije se širijo z hitrostjo, ki je bila še pred enim desetletjem nepredstavljiva. Razvoj umetne inteligence nam je prinesel nova orodja, ki nam pomagajo boljše razumeti naše ciljne skupine in načrtovati komunikacijo. Skoraj vse napovedi o industriji odnosov z javnostmi so navezane z podatkovno analizo in podatkovno znanostjo kot trenda na katera se moramo prilagoditi. Odnosi z javnostmi so poklic prihodnosti, ki vedno bolj pridobiva na pomenu skozi čas in okolje v katerem živimo.Skozi nenehno izobraževanje, sledenje trendom in uporabo UI orodja s spoštovanjem etičnih standardov bo poklic odnosom z javnostmi ostal pomemben del vsakega podjetja in odnosi z javnostmi bodo ključ do uspeha.ZGODBA BEOGRADABeograd, kar pomeni "Belo mesto", je prestolnica in največje mesto Srbije. Nahaja se na stiku Drave in Save, kjer panonska nižina sreča Balkan. Je mesto, kjer se srečujejo svetovi, kjer se prehistorična zgodovina združi z srednjeveškimi časi in se ponovno združi s sedanjostjo. Več mednarodnih anket je Srbijo označilo kot najbolj gostoljuben narod na svetu. Nacionalni simboli Republike Srbije vključujejo grb in zastavo. Grb sestavljajo dvoglavi beli orel s ščitom, križem, štirimi ognjišči in krono dinastije Nemanjic. Pod površjem Beograda se nahaja več kot sto jam, kanalov, tunelov in prehodov, ki vsak povedo zgodbo in povezavo med nešteto imperiji in državami, ki so vladale skozi stoletja. Beograd je bil prestolnica Jugoslavije od njenega začetka kot kraljestvo v letu 1918, skozi socialistično obdobje po drugi svetovni vojni do trenutka ko je Srbija ostala sama v letu 2006.

VIR: Apriori