Veliki nagradi sta dobila projekta »Poročni fotograf – Tadej Vaukman« (Diskont films za Get Married Or Die) in »Nori na Poli že od 1999« Future DDB za Perutnino Ptuj.

Veliki nagradi sta dobila projekta »Poročni fotograf – Tadej Vaukman« (Diskont films za Get Married Or Die) in »Nori na Poli že od 1999« Future DDB za Perutnino Ptuj.

Dvodnevno festivalsko dogajanje 33. SOF-a, ki se ga je 6. in 7. junija v Avditoriju Portorož udeležilo 1300 ljudi, se je zaključilo s podelitvijo nagrad na t. i. zlati noči.

Prvi krog žiriranja je že tretjič potekal v okviru Tekmovalne akademije SOF, v kateri je ob strokovni žiriji dela za ožji izbor ocenjevalo 43 članov Slovenske oglaševalske zbornice. Tekmovalna akademija se je po mnenju organizatorjev izkazala kot dobra festivalska platforma, ki povezuje celotno oglaševalsko industrijo – agencije, oglaševalce in medije. Dela je na koncu ocenila 11-članska žirija, ki ji je predsedoval Boštjan Napotnik, kreativni direktor v Futuri DDB, pri skupini upravljanje blagovnih znamk in sekciji odgovorno komuniciranje pa so se ocenjevanju pridružile še tri predstavnice oglaševalcev.

ZMAGOVALCI SOF-A

Agencija leta je postala Futura DDB, znamka leta pa je Poli. Najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je Diskont films, najboljši produkcijski hiši radijskih in zvočnih oglasov pa Black Lime in Radio Slovenija.

Naziv oglaševalske osebnosti leta je prejel Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini, oglaševalec leta 2023 pa je družba A1 Slovenija.

Na tekmovanje Young Lions v Cannes potujeta Ivona Repše in Lučka Fabijan iz agencije DROM agency, zmagovalki natečaja za mlade kreativce. Na 33. SOF-u so podelili še dve veliki nagradi, 19 zlatih in 57 srebrnih nagrad.

DVE VELIKI NAGRADI:
  • Poročni fotograf – Tadej Vaukman (Diskont films za Get Married Or Die)
  • Nori na Poli že od 1999 (Futura DDB za Perutnino Ptuj)

19 ZLATIH NAGRAD V POSAMEZNIH TEKMOVALNIH SKUPINAH

Sekcija enokanalne komunikacije
  • V skupini E1 FILM: Poročni fotograf – Tadej Vaukman (Diskont films za Get Married Or Die);
  • V skupini E1 FILM: A1 Vajb: Ne definiraj, eksperimentiraj! (SHIFT za A1 Slovenija);
  • V skupini E2 TISK: Blazno resno o HPV (AV Studio za Zvezo slovenskih društev za boj proti raku);
  • V skupini E4 ZVOK: POLIvinilke (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini E4 ZVOK: Naj delo za trenutek odloži Poli! (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini E5 DIGITALNO: POLIvinilke (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini E6 OZNAMČENE VSEBINE: POLIvinilke (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini E8 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV: Naj delo za trenutek odloži Poli (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini E9 INOVATIVNE REŠITVE: POLIvinilke (Futura DDB za Perutnino Ptuj).

Sekcija večkanalne komunikacije
  • V skupini V1 INTEGRIRANE KAMPANJE: Bila sem zraven (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: Najtežje besede (Pristop za Nacionalni inštitut za javno zdravje);
  • V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: Rak jajčnikov (AV Studio za EUROPADONNA);
  • V skupini V3 DIGITALNE KAMPANJE: Najtežje besede (Pristop za Nacionalni inštitut za javno zdravje);
  • V skupini V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK: Nori na Poli že od 1999 (Futura DDB za Perutnino Ptuj).

Sekcija odgovorno komuniciranje
  • V skupini OK1 DOBRO ZA DRUŽBO: Najtežje besede (Pristop za Nacionalni inštitut za javno zdravje);
  • V skupini OK1 DOBRO ZA DRUŽBO: Blazno resno o HPV (AV Studio za Zvezo slovenskih društev za boj proti raku).
  • Sekcija OBRTNA ODLIČNOST
  • V skupini O4 REŽIJA: Pomembno je, koga imaš ob sebi (SHIFT za A1 Slovenija);
  • V skupini O4 REŽIJA: A1 Vajb: Ne definiraj, eksperimentiraj! (SHIFT za A1 Slovenija);
  • V skupini O5 UMETNIŠKO VODENJE: A1 Vajb: Ne definiraj, eksperimentiraj! (SHIFT za A1 Slovenija).

57 SREBRNIH NAGRAD

Sekcija ENOKANALNE KOMUNIKACIJE
  • V skupini E1 FILM: Bila sem zraven (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini E1 FILM: Pomembno je, koga imaš ob sebi (SHIFT za A1 Slovenija);
  • V skupini E1 FILM: Poli green: kraljična na zrnu graha (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini E1 FILM: Poslušaj odgovorno! (Luna \TBWA za Vozim, Zavod za inovativno izobraževanje);
  • V skupini E2 TISK: Take away  Claw (Futura DDB za Cubo);
  • V skupini E2 TISK: Take away  Tentacle (Futura DDB za Cubo);
  • V skupini E2 TISK: Serija Spar Masterchef (AV Studio za Spar Slovenija);
  • V skupini E2 TISK: Žare Kerin Visual communications (Futura DDB za Futura DDB);
  • V skupini E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE: Hotel za čebele samotarke (Taktik za A1 Slovenija);
  • V skupini E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE: Sranje (AV studio za Onkoman, Triglav zdravje, MSD, Roche, Europlakat);
  • V skupini E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE: Kepica sladoleda (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE: Festival borovnic (Futura DDB za Alpe-Panon McDonald's DL);
  • V skupini E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE: Štiri prestave (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini E3 ZUNANJE OGLAŠEVANJE: Serija Pazi.se (Saatchi & Saatchi, član skupine Publicis Groupe, za Združenje bank Slovenije);
  • V skupini E4 ZVOK: Poslušaj odgovorno! (Luna \TBWA za Vozim, Zavod za inovativno izobraževanje);
  • V skupini E4 ZVOK: Pravljice, ki spodbujajo pripovedovanje (SHIFT za A1 Slovenija);
  • V skupini E5 DIGITALNO: Pravljice, ki spodbujajo pripovedovanje (A1 Slovenija za A1 Slovenija);
  • V skupini E5 DIGITALNO: A1 Vajb – Instagram (DROM agency za A1 Slovenija);
  • V skupini E5 DIGITALNO: Žaklji krompirja (DROM agency za DROM agency) v kategoriji E5.2 Komuniciranje na družbenih omrežjih in E5.4 Hipni odziv;
  • V skupini E5 DIGITALNO: Share Planica 2024 (McCann Ljubljana za Mastercard Slovenija);
  • V skupini E5 DIGITALNO: Potisk leta (Agencija X za Burek Olimpija);
  • V skupini E6 OZNAMČENE VSEBINE: Blazno resno o HPV (AV Studio za Zvezo slovenskih društev za boj proti raku);
  • V skupini E7 OBLIKOVANJE: Serija Krashko (SHIFT za Engrotuš);
  • V skupini E7 OBLIKOVANJE: Bjana Quatro (Futura DDB za Vinsko klet Bjana);
  • V skupini E7 OBLIKOVANJE: Druga godba 2023: Glasba in družbena omrežja (Monoform za Zavod Druga godba Ljubljana);
  • V skupini E8 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV: Najtežje besede (Pristop za Nacionalni inštitut za javno zdravje);
  • V skupini E8 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV: POLIvinilke (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini E8 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV: Pobrišimo prah z delavskih polic (Agencija 101 za Delavsko svetovalnico);
  • V skupini E8 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV: Hotel za čebele samotarke (DROM agency in Taktik za A1 Slovenija);
  • V skupini E8 KREATIVNA UPORABA MEDIJEV: Aritmična izložba (Aritmija za Aritmijo).

Sekcija večkanalne komunikacije
  • V skupini V1 INTEGRIRANE KAMPANJE: A1 Vajb: Ne definiraj, eksperimentiraj! (SHIFT za A1 Slovenija);
  • V skupini V1 INTEGRIRANE KAMPANJE: Sranje (AV studio za Onkoman, Triglav zdravje, MSD, Roche, Europlakat);
  • V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: Sranje (AV Studio za Onkoman, Triglav zdravje, MSD, Roche, Europlakat);
  • V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: Share Planica 2024 (McCann Ljubljana za Mastercard Slovenija) v kategoriji V2.2 Aktivacija in V2.3 Doživetja;
  • V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: Pazi.se (Saatchi & Saatchi, Član skupine Publicis Groupe, za Združenje bank Slovenije);
  • V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: Pobrišimo prah z delavskih polic (Agencija 101 za Delavsko svetovalnico);
  • V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: Pravljice, ki spodbujajo pripovedovanje (SHIFT za A1 Slovenija);
  • V skupini V2 IZKUŠNJA ZNAMKE: Boleče grlo, tvoje igre je konec (Yootree Creative za Krko);
  • V skupini V3 DIGITALNE KAMPANJE: Iz česa je tvoje mesto? (DROM agency za Atlantic Grupo);
  • V skupini V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK: Poli Green (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK: HOFER svežina (Saatchi & Saatchi, član skupine Publicis Groupe, za HOFER trgovino).
  • Sekcija ODGOVORNO KOMUNICIRANJE
  • V skupini OK1 DOBRO ZA DRUŽBO: Sranje (AV Studio za Onkoman, Triglav zdravje, MSD, Roche, Europlakat);
  • V skupini OK1 DOBRO ZA DRUŽBO: #Playforskateistan (Futura DDB za Skateistan);
  • V skupini OK2 DOBRO ZA OKOLJE: Hotel za čebele samotarke (DROM agency in Taktik  za A1 Slovenija);
  • V skupini OK2 DOBRO ZA OKOLJE: Krashko (SHIFT za Engrotuš).

Sekcija obrtna odličnost
  • V skupini O1 AVTORSKA FOTOGRAFIJA: Serija Bila sem zraven (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini O1 AVTORSKA FOTOGRAFIJA: HOFER cena (Saatchi & Saatchi, član skupine Publicis Groupe, za HOFER trgovino);
  • V skupini O2 TEKSTOPISJE: Srečno novo telo (Aritmija za Hitro fit);
  • V skupini O2 TEKSTOPISJE: Serija Ta hrana je za … (Futura DDB za Plaktivat);
  • V skupini O2 TEKSTOPISJE: Donat. Sem voda. In nisem voda. (Luna \TBWA za Atlantic Grupo);
  • V skupini O3 ILUSTRACIJA: Cockta 70 – Iz česa je narejena legenda – Agata Lučić (DROM agency za Atlantic Grupo);
  • V skupini O3 ILUSTRACIJA: Neskončni svet piščančjih dobrot Pivka (Yootree Creative za Pivka perutninarstvo);
  • V skupini O4 REŽIJA: Poli Green (Futura DDB za Perutnino Ptuj);
  • V skupini O5 UMETNIŠKO VODENJE: Krashko (SHIFT za Engrotuš);
  • V skupini O6 AVTORSKA GLASBA: Male geste (DROM agency za Lidl Slovenija).


VIR: MM