Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

SEMPL x IAB

Letošnja konferenca SEMPL prinaša vzporedni oder Media Pulse Hub, ustvarjen v sodelovanju z zavodom IAB. Oglaševalci in medijski načrtovalci bodo pridobili strateški posnetek medijske krajine in odkrivali letošnje novosti, ki bogatijo ponudbo in odpirajo nove možnosti načrtovanja v Sloveniji. Prisluhnili bodo najnovejšim trendom v digitalnem zakupu in se navdihnili ob novostih, ki jih prinašajo sveži ponudniki programatičnega oglaševanja v Slovenijo.

Oder bo otvoril Zoran Savin, direktor IAB Slovenija, s predavanjem »Digital media landscape 25«, kjer bo strnil ključne trende, ki zaznamujejo leto 2025, ter predstavil, kam se usmerjata razvoj in ponudba domačih ter tujih digitalnih medijev.

SoMo Borac 2025: Več kot 20 regionalnih predavateljev bo občinstvu podalo konkretne nasvete

24. oktobra 2025 bo v Zagrebu potekala tretja konferenca SoMo Borac in trinajsta izdaja celotnega dogodka. Na odru Mozaik Event Centra bo nastopilo več kot 20 medijskih in marketinških strokovnjakov. »Velika imena digitalne scene bodo občinstvu na podlagi svojih izkušenj posredovala ključno znanje, ki so si ga pridobila v svoji karieri, s poudarkom na umetni inteligenci z različnih zornih kotov in pristopov,« pravijo organizatorji.

Med ključnimi govorci bodo Eoin Carrigan (Pinterest), Stipe Grubišić (Dnevnik.si), Ivan Roje (Parra), Nikola Dadić (Profico) in drugi. Celoten program preverite na spletni strani.

Energija, ki je v digitalni svet ponesla nov val priložnosti, idej in premikov

Minuli teden je v organizaciji agencij ENKI in Red Orbit potekal dogodek Nextwwwave, kjer so partnerjem predstavili najnovejše trende in vpoglede, ki še niso postali »mainstream«, ideje, ki spreminjajo pravila igre pri komuniciranju, in zgodbe, ki jih pišejo tisti, ki dihajo in živijo v digitalnem svetu 24/7. Organizatorji pravijo, da ko se združita dve oglaševalski agenciji, vsaka s svojimi močmi in prednostmi, nastane energija, ki v digitalni svet ponese nov val priložnosti, idej in premikov. »Partnerstvo ENKI in Red Orbit dokazuje, da se lahko uspešna sodelovanja in prijateljstva oblikujejo tudi na konkurenčnem trgu marketinških agencij. Svoja bogata znanja in izkušnje smo raje združili in tako nadgradili svoje zmožnosti ter soustvarili projekte, ki presegajo pričakovanja,« sporočajo organizatorji.

Transformx predstavil peto epizodo svojega podkasta

Peto epizodo podkasta, ki ga vodita Saša Leben in Mitja Tuškej, so naslovili »Ciljanje po življenjskem slogu. Zakaj je demografsko ciljanje mrtvo (stvar preteklosti)?«. V pogovoru se jima je pridružila gostja Sara Bogomolec, direktorica sektorja za marketing družbe BTC. Med drugim so govorili o tem, kako pomembno je (dobro) poznati svoje kupce, ki niso le redni nakupovalci, ampak tudi ambasadorji znamke. Odkrivali so metodologije in postopke, ki z natančno definicijo ciljnih skupin znamke opredelijo profil ciljnih skupin, in razložili prednosti segmentacije.

Vse oblike podkasta so na voljo na https://transformx.si/podcasti/.

Prazni stoli v glavni vlogi

V sklopu kampanje »Brez vas so tribune le stoli« sta Olimpijski komite Slovenije in agencija Luna \TBWA pripravila serijo oglasov, ki smo jih lahko v zadnjih tednih opazili na zunanjih oglaševalskih površinah po vsej Sloveniji. Na njih so v ospredju prazne tribune največjih slovenskih športnih prizorišč kot simbolni prikaz, ki jasno sporoča, kako pomembni so navijači za vzdušje in podporo športnikom.

Z močnim sporočilom se je kampanja nadaljevala tudi med kvalifikacijsko tekmo Slovenije v boju za nastop na svetovnem prvenstvu 2026, ko je na razprodanem stadionu Stožice domačo reprezentanco podprlo veliko navijačev. V neposredni bližini prizorišča jih je pričakala posebna različica veleplakata, na katerem so glavno vlogo odigrali prazni stoli, preneseni naravnost s tribun stadiona. »Ta nenavaden, a pomenljiv prizor je še dodatno poudaril sporočilo kampanje – navijači niso le gledalci, temveč ključni del športne zgodbe,« pravijo snovalci akcije.

SES Slovenija prejel nagrado s področja trajnostnega poslovanja

Trgovinska zbornica Slovenije (TZS) je na 19. Strateški konferenci o trgovini SES Slovenija nagradila z zlatim priznanjem v okviru projekta »nagrada TZS za trajnostno poslovanje podjetij«, in sicer v kategoriji mikro in male družbe ter samostojni podjetniki. »Priznanje je potrditev, da je trajnostno poslovanje naših nakupovalnih destinacij prava pot, ki prinaša dolgoročne pozitivne učinke okolju in družbi. V SES Slovenija smo ponosni, da naše delo in predanost trajnosti prepoznava in nagrajuje tudi stroka. Vesel sem, da smo lahko zgled,« je ob prejemu dejal Toni Pugelj, direktor SES Slovenija (na fotografiji).

Gorenjska banka nominirana za nagrado EUmies 2026 za sodobno arhitekturo

Gorenjska banka, ki letos obeležuje 70-letnico delovanja in je ob tem predstavila tudi prenovljeno vizualno podobo, skladno s svojo strateško vizijo sodobne, digitalne in k strankam usmerjene banke, nadaljuje s prenovami svojih poslovalnic. Med njimi izstopa poslovalnica v Škofji Loki, ki je bila nominirana za evropsko nagrado za sodobno arhitekturo European Union Prize for Contemporary Architecture – Mies van der Rohe Award (EUmies), ki prepoznava in promovira najboljše arhitekturne dosežke v Evropi.

Pri oblikovanju interierja poslovalnic Gorenjske banke, ki je nastal v sodelovanju z arhitekturnim birojem kip arhitekti (Kosi in partnerji), so osrednjo vlogo prevzela svetovalna mesta – kapsule, ki v prostoru stojijo neodvisno od lupine stavbe. Takšna zasnova hkrati podpira poslovni model banke, ki temelji na zasebnosti pri individualnem svetovanju ter spoštuje izvorno arhitekturo in zgodovinski značaj stavbe.

HOFER z ukrepi za manj zavržene hrane hkrati pomaga ljudem v stiski

Slovenec na leto zavrže 79 kilogramov hrane, od tega je 36 odstotkov še užitne, kažejo podatki Statističnega urada RS za 2024. Pri HOFERju verjamejo, da je hrana predragocena, da bi končala v smeteh. Zato že od leta 2017 z različnimi ukrepi in projektom Hrana na dobri poti skrbijo, da pride v prave roke – vsak mesec donirajo okoli 130 ton hrane več kot 20.000 socialno ogroženim. Ob tem so tudi letos s 27.900 evri podprli humanitarne organizacije, ki prevzemajo in razdeljujejo hrano pomoči potrebnim.

Huawei odprl Iconic Shop

Huawei je v trgovini Big Bang Mega v ljubljanskem BTC odprl prvi Iconic Shop v regiji, kjer si obiskovalci lahko v živo ogledajo in preizkusijo naprave, ki jih ponujajo na našem trgu. Pravijo, da ne gre le za razstavni prostor, temveč sledijo najmodernejšim smernicam sodobne trgovine, kjer so uporabniki in odlična uporabniška izkušnja postavljeni na prvo mesto, s svojo opremo in pregledno zasnovo pa prostor odraža sodobnost ter ustvarja prijetno okolje za preizkušanje tehnoloških novosti.

JYSK odpira jubilejno 30. trgovino v Sloveniji in napoveduje nadaljnjo širitev

Danski trgovec z izdelki za dom JYSK naznanja odprtje svoje jubilejne 30. trgovine v Sloveniji, ki se bo odprla 23. oktobra 2025 v Šentvidu v Ljubljani. Kot pravijo, gre za pomemben mejnik, ki potrjuje nenehno rast blagovne znamke in njeno močno zavezanost slovenskemu trgu. Poleg širitve svoje trgovske mreže JYSK vlaga tudi v nove formate trgovin, vključno z nedavno odprto prvo trgovino XL v Sloveniji, ki pomeni novo raven ponudbe in dostopnosti za kupce.

Zaživela je prva slovenska »fenirnica«

V Ljubljani je začela delovati prva slovenska fenirnica Fenn.si, in sicer v spodnji etaži Odiseje. Fenn.si ni klasičen frizerski salon, temveč prostor, osredotočen na kakovostno in hitro feniranje. Obiskovalcem omogoča svež videz in prijetno izkušnjo brez dolgotrajnega čakanja. Ponudba vključuje pranje, feniranje, kodranje ali likanje po meri in dolžini las, vse storitve pa so zasnovane tako, da omogočajo sproščeno in udobno izkušnjo. Poleg tega se bo v Fenn.si kmalu začelo dogajati še več: redna druženja, posebni dogodki in sodelovanja z lokalnimi partnerji, med katerimi izstopa sosednja slaščičarna DIMATTEO Gelateria. Tako bodo obiskovalci lahko uživali ne le v profesionalnem feniranju, temveč tudi v ustvarjalnem in družabnem vzdušju, ki ga bo salon razvijal v prihodnosti.

Ljubljana konec oktobra postaja svetovna prestolnica plesa

Med 25. in 30. oktobrom 2025 bo slovenska prestolnica gostila največji plesni dogodek leta – IDO Svetovna prvenstva 2025. Slovenija bo prvič v zgodovini gostila svetovno prvenstvo v hip hopu pod okriljem Plesne zveze Slovenije in Mednarodne plesne organizacije (IDO), ki velja za največjo in najpomembnejšo globalno plesno zvezo. Dogodek bo v Ljubljano pripeljal več kot 4.500 tekmovalcev iz 33 držav in štirih celin, skupaj s trenerji, sodniki, spremljevalci in več tisoč obiskovalci. Poleg športnega vidika bo dogodek pomemben tudi za promocijo Slovenije kot plesne in turistične destinacije. Sodelovanje z Mestno občino Ljubljana, Turizmom Ljubljana in Slovensko turistično organizacijo bo poudarilo trajnostne vrednote, vključevanje mladih in povezovanje kulture z gospodarstvom.

Foto: Nikola Janušič

Vrača se »Na žaru« – na žar bo sedel Magnifico

Po več letih premora se na POP TV vrača oddaja, ki je pisala zgodovino slovenskega humorja – Na žaru z Ladom Bizovičarjem. Na najbolj vroči stol pa bo sedel eden in edini, legenda slovenske glasbe – Magnifico. Še preden bo oddaja predvajana, jo bo občinstvo lahko doživelo v živo na Gospodarskem razstavišču. »To, da lahko v dvorani spremljaš 10 ali 12 znanih, duhovitih, nabritih in navihanih zvezdnikov, komikov, športnikov, politikov, glasbenikov, ki se brez filtra zbadajo, je najboljši način uživanja roastov! Toliko tistih 'moral bi biti tam, da bi štekal' trenutkov se zgodi, da jih je težko pomniti,« je ob tem dejal Lado Bizovičar.

Luka Dončić na prvi tekmi sezone tudi s prenosom na Sportklubu

LA Lakersi bodo svojo prvo tekmo nove NBA sezone odigrali proti Golden State Warriorsom v sredo ob 4.00 uri zjutraj. To bo druga tekma nove sezone in hkrati drugi prenos ob vrnitvi najmočnejše severnoameriške košarkarske lige na programe televizije Sportklub.

VIR: MM