OTP banka je kot prva na slovenskem trgu uvedla napredno obliko digitalne avtentikacije s potisnim sporočilom v Kontaktnem centru. Ta inovacija predstavlja pomemben korak v smeri digitalizacije bančnih storitev in izboljšanja uporabniške izkušnje.
OTP banka je kot prva na slovenskem trgu uvedla napredno obliko digitalne avtentikacije s potisnim sporočilom v Kontaktnem centru. Ta inovacija predstavlja pomemben korak v smeri digitalizacije bančnih storitev in izboljšanja uporabniške izkušnje.
Z novim načinom identifikacije prek mobilne ali spletne banke omogočamo:
- hitrejši in enostavnejši postopek za uporabnika,
- neprekinjeno komunikacijo z agentom,
- večjo učinkovitost pri izvedbi storitev,
- možnost sklepanja tudi kompleksnejših produktov na daljavo.
Postopek je preprost: med pogovorom z agentom stranka prejme potisno sporočilo, ki ga potrdi v mobilni ali spletni banki, nato pa še zaključni SMS žeton. Vse to brez prekinitve pogovora – agent je ves čas na voljo za pomoč.
Z novo avtentikacijo omogočamo sklepanje ključnih produktov, kot so potrošniški krediti, zavarovanja, kartice z odloženim plačilom ter paketa Ekstra in Komplet. Prav tako je poenostavljeno izvajanje storitev, kot so vklop aplikacije Flik, naročilo PIN kode, ponovna izdaja kartice in druge.
S tem korakom OTP banka utrjuje svojo zavezanost digitalnemu razvoju in postavlja nove standarde uporabniške prijaznosti v bančništvu.
OTP banka – Tukaj smo za digitalno bančništvo.
VIR: OTP banka